miercuri, 20 aprilie 2011

...spovedania blogistica...

     Ca tot vin sfintele sarbatori de Paste si lumea se spovedeste pentru a intra si eu in rand cu ei, ca in coloana sau sir indian nu pot desi mai nou locuiesc in Ciurea conform vizei Schengen si am postit cateva zile, inclusiv azi dar fara carne ca branzeturile imi fac cu ochiul mai ceva ca o gagica de pe centura...de la wrestling bineinteles, m-am gandit sa ma spovedesc si eu azi...dar online...mai exact sa fie o spovedanie blogistica, simplu pe blog.
Asa ca sa-i dam drumul, pregatiti-va pentru aceasta spovedanie publica si deloc pudica, pentru ca ma simt un cretin ortodox adevarat, aaa pardon am vrut sa zic crestin ortodox si trebuie sa spun lucrurilor pe "numuri", asadar urmeaza lista lunga si fara sfarsit de pacate, inclusiv si vinul "7 pacate" ce l-am baut unul cate unul in timp ce mi le scoteam din inima si minte, dar gata vorba inutila ala Mocu...lescu si ingenunchez sub sutana mea spunand:
"Am facut...
Am facut...
Am facut...
Am facut...
Am facut...
Am facut...
Am facut...
Am facut...
Am facut...
Am facut..."
Va dati seama ce am putut face? Mai puteti citi? Eu nu prea...dar mai continui cu cele mai grele pacate.
"Am facut...
Am facut...
Am facut..."
De ajuns, trag si linia si spun vorbele "Imi pare rau pentru ce am facut", o sa iau ispitele de acum inainte la tranta si o sa le dau la porcii oamenilor de la Suhulet, porci care vor fi taiati de Paste in loc de miei pentru a manca cu pofta si de ce nu...pentru a cadea in pacat...numai sa aveti grija sa nu cadeti prea tare si sa va puneti pacatul in gips, dar poate reusiti si il puneti la respect maxim si va smeriti!!!
PS: Ca de obicei si acest articol pacatos sau pacat de articol e un pamflet si trebuie tratat ca atare...adica ca un pacat...sa-l digerati bine, sa aveti pofta buna si spor la vanatoare de pacate!!! Iar care vreti va pot spovedi online pentru infima suma de...fifty cents si 3,5 pacate, adica jumatate de sticla de vin:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu