luni, 25 aprilie 2011

...gata finisul vacantei...incepe startul "distractiei"...

      Gata vacanta...de maine la treaba, adica la drum si de miercuri la munca, nu la intins mana, sau poate doar sa intind mana sa ajut pe cineva la ananghie ca in rest, bine ca a venit caldura afara ca cea sufleteasca se inflacareaza si ea odata cu reintoarcerea la Iasi, dar din alte motive bine intemeiate ca piesa celor de la Activ-99 de motive.
     Vacanta a fost pe sistemul turbo al lui Fernando...se stie...adica a fost una special facuta numai si numai pentru odihna mea, cu tot ce tine de universul de la Iasi, cat mai departe, pentru a avea o detasare si reincarcare a bateriilor Duracell la maxim si m-am lasat purtat de mocanita clipelor frumoase de sus in jos si de jos in sus fara oprire.
    Da, am si mancat mult, asta nu v-am spus, dar de fapt nu stiu daca a fost mult, a fost moderat, nu am facut nicio concesie, am mancat cum am simtit si am servit si eu ca extraterestrii, aaa ca oamenii un pahar de vin, ca un pahar de "intors" nu am putut ca tensiunea "electrica" din capul meu se reflecta inaintea derby-ului de diseara asa ca l-am lasat pe Jiji si Lutu sa serveasca ei vin la muntele Athos cat o vrea.
    Ca si concluzie finala, ca cea de inceput a fost prezentata la mijloc eu imi zic mie sa am drum bun maine, sa ajung bine si sa fiu cumincior:), nu-i asa bloguletule? El raspunde ca si Mirel sau Dorel sau cum l-or fi chema, adica "Da da!". Ok, sa aveti o vacanta si munca placuta in continuare toti cei care...si care...si chiar si aia care...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu