joi, 5 mai 2011

...apel la sinceritatea barbatilor sau a...femeilor...

    Pe ritm de Cheloo si pe repeat, azi de ziua barbatului (cine o mai inventat si prostia asta de zi) o sa scriu despre...femei:)...naaa, si de ziua copilului o sa scriu de fetite, dar pana atunci eu m-am trezit harnic de dimineata si astept felicitarile unse cu periaj de la stomatolog din partea femeilor, nu mai zic de cadourile care o sa imi incarce apartamentul, e bun si asa ca abia aveam ceva mobila, iar asa o sa am si eu penthouse-ul mult dorit, apartamentul de lux nu revista...parca a sunat telefonul, hop ma grabesc "grabit" sa vad cine e, precis e primul "La multi ani!" dintr-un lung sir pe ziua de azi, dar eroare, era alarma cu numarul 5, ca la primele 4 inca visam ca azi chiar e ziua barbatului din mine, alarma care ma doreste si trimite iute ca fulgerul Tibanesti la al 2-lea servici ca primul a intrat in revizie din cauza copiilor nascuti prematur. Dar eu totusi, mai am sperante ca azi voi citi copios mesaje de gen "La multi mai fost barbate, actual mos!" sau "La multi ani nepoate, sunt eu matusa ta, Tamara, eu mi-am baut tablourile date la fostul premier, dai si tu o bere azi?" si tot asa.
  Cred ca nu mai vreau nimic, cred ca imi urez eu mie ca ziua asta sa treaca cat mai repede si de maine sa se instaleze iar matriarhatul, ca de "barbatrahat" m-am saturat si sa vina iar 8 martie cu prelungire spre ciocanelele de pe 9 martie, atunci cand baba aia de atatea sprituri cica si-a dat jos cojoacele, ca e mai bine de ziua femeii, mai ales atunci cand nu ai nicio femeie in viata ta...glumesc sau nu?
  Hmmm...m-am dus la servici ca acolo sigur se va auzi azi in loc de "Imi pare rau, dar nici azi nu primiti salariul, ci abia pe luni, dar in schimb primiti un La multi ani de 5 mai, de ziua barbatului!"
  No asta-i buna!!!
AVERTISMENT: Ziua barbatului poate fi foarte scarboasa...asta pentru cei care le este rau:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu