duminică, 15 mai 2011

...campioni pentru a 3-a oara consecutiv...cupa e a noastra...

   Ieri s-a desfasurat campionatul national de fotbal organizat de clubul Navobi Charity Cup, desfasurat anul acesta pe 13-14 mai, la baza sportiva de la Pieta, Iasi, unde echipa noastra era favorita si anul acesta pentru castigarea trofeului, trofeu castigat si in precedentele 2 editii. Zis si facut, echipa noastra formata dintr-o serie de jucatori excelenti, a castigat la pas si de o maniera categorica si acest turneu, unde hora bucuriei cu medaliile de aur si in jurul cupei s-a dezlantuit si pe teren si in vestiar intr-un mare fel. Ma laud si eu ca am marcat un gol important in finala, aducandu-mi contributia pe lista de marcatori, iar acum pentru noi, competitia nu se opreste aici, antrenamentele intensificandu-se, deoarece ne pregatim pentru cupa europeana de la Linz, Austria, de anul acesta, pe 24 iunie si finalizand cu o noua cupa nationala desfasurata de data aceasta in Ardeal, s-anume la Sibiu, undeva in septembre 2011. Acestea fiind spuse, vreau sa multumesc inca o data, in primul rand lui Adrian Ambrosie, bunul meu prieten, coechipier si organizatorul acestei competitii si intregii echipe fara de care nu s-ar putut intampla acest rezultat minunat.
   Ma retrag, ca maine am inspectie scolara cu clasele a VI-a B, VIII-a B si IX-a B, clase, care sper sa faca o figura buna si sa iesim bine cu totii, atat scoala, director, copii si finalmente eu.
  O duminica si implicit o saptamana buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu