luni, 4 iulie 2011

...zambet pre si post relaxare...

      Cu zambet muntenesc...parca lunea asta altfel traiesc...ochiul drept il dechid, incercand sa ma furisez de langa cel stang si sa ma duc sa imi fac siesta matinala, dar pana la baie aproape ma impiedic de o gantera, ce-mi face si ea cu ochiul, amintindu-mi ca trebuie sa dau drumul la "fiare" sa ma ingreuneze si sa-mi faca muschii sa vibreze ca la piesa celor de la...da "ne place, place, place succesurile". Dupa siesta si greutatile ridicate la propriu, ca la figurat ridic doar omul in sine dupa caz, unul bun nicidecum unul dupa caz penal...si cu ritm de dans...i love my fans...incep sa ma gandesc...cum cresc...daca iubesc dulcegaresc...e firesc...ce scriu eu aici...e rima pentru arici...sau fac eu pe un pogonici...dar poate il fac de ras...sa planga de ras...ete fas...da sunt fresh...sa vin vineri la munca, sunt fresh sa mai plec in concediu intr-un alt concediu si sa ma "concediez" din viata asta, sa-mi dau demisia si sa ma rasplateasca astia cu niste salarii remunerate in Hawaii...nu-i bai, e chiar sublim...ca eu cu EA sa fim...ce mai, e divin...fin...ca nas nu mai am...poate doar nasul de la fata...si mintea creata...eu va las sa va recreeati cu tot ce creati si apoi vietii voastre daruiti sau "donati"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu