duminică, 31 iulie 2011

...vrei dero? Du-te la posta...

      Imi plac magazinele din Romania, ca poate sa scrie pe el magazin alimentar ca el mai vinde si cate un triplu smecher, aaa pardon triplu stecher, sau in piata printre pepeni mai gasesti poate intr-o zi si alti pepeni, poate siliconati, dar cel mai mult si mai mult m-a impresionat faptul ca intr-una din zilele trecute am fost la posta, la un oficiul postal din cartier si acolo printre colete, plicuri, timbre am vazut ca se vindea si  servetele si dero, poftim??? Hai ca servetele mai inteleg, desi erau servetele de masa, dar dero, chiar dero mai, si nu era dero de ala de calitate, ci era ultimul tip de dero, si poate servetelele erau sa te stergi la gura dupa ce ai mancat bine niste dero pe post de lapte praf, sau sa te stergi la gura dupa ce pretul la dero ti-a lasat gura apa, fantastica reducerea de pret nu-i asa dragi consumatori? Eu am sa mai merg intentionat in viitorul apropiat pe acolo si o so intreb pe tanti aia sau pe una din ele, care o fi, oricum toate sunt tafnoase de zici ca le-ai barberit cu lama pe ceafa, o s-o intreb de ce vinde dero, de cat timp zace dero ala acolo si o s-o trag de obraz, nu de altceva dar sa vad daca il mai are, no asa ceva  nu am vazut, fantastic, eu deja o sa-mi fac cumparaturile de la posta, nu e asa aglomerat, decat cativa pensionari ce lipesc timbre din lipsa de ocupatie, nu pentru ca le e mai bine si uite asa o sa falimentez supermarketurile din cauza "genialelor" poste, care vin in intampinarea consumatorilor de rand, de sir, fie el si indian si toata lumea va fi fericita, dar daca stau bine si ma gandesc de acuma incolo o sa-mi postez articolele direct in posta aia, pentru ca daca are dero e imposibil sa nu aiba si internet wireless...hai ca am plecat sa-mi iau si eu niste dero ca sa-mi spal, nu hainele, ci mintea de ce am putut vedea, sa-mi sterg de pe retina si neuron "incredibila" oferta la dero...no asta-i buna!!!

5 comentarii:

  1. tot anonim ma inscriu beiii pentru ca merge greu netu de aici de la iasi si de pe calculatorul unui faimos leu:)
    vazui ca dorin nu mai publica nimic si a sters tot. ce se intampla?
    vad ca te ocupi de niste paradoxuri sociale, cu dero ce se cumpara de la posta si scrisorile ce se ridica de la spalatoria de masini...oara asta se intampla doar in coltul tau de lume sau in intreaga romanie? intreb eu curioasa:))
    hai, te salut!
    alina

    RăspundețiȘtergere
  2. 2. La multi ani, fiule, scuze finule, la multi ani!!! ...restul e CanCan

    RăspundețiȘtergere
  3. vad ca mai sunt intarziati cu la multi ani))
    m-am prins eu cam cine ar fi anonimu' de mai sus...
    vezi mai muj ca esti iubit si nu te uita totusi nimenea?
    La multi ani, om!
    alina

    RăspundețiȘtergere
  4. ma uitai pe blogul tau si nimik.
    chiar asa sa moara unda asta electromagnetica???
    da ma drumu' la alte idei...
    aceeasi, alina

    RăspundețiȘtergere

  5. Ehehe....inseamna ca astia de la mine de la posta sunt mai smecheri, ca au pe raft si detergent de vase, si solutie pt curatat aragazul si geamul, si altele asemenea! :))
    Pai mai Lucica...de ce sa faca omul mai multe drumuri? Se duce la posta, trimite colet, si pac, si-a luat dero si servetele, plus solutie pt aragaz si gata! Se duce acasa linistit! :D
    Pacat totusi ca n-au de vanzare si bauturi alcoolice! Ar fi acolo mai ceva ca la coada in magazine, cand e Black Friday! Zic si eu... :))

    RăspundețiȘtergere