sâmbătă, 13 aprilie 2013

...ba, esti nebun?...

    M-am intors ca si cum n-as fi plecat, eiii nici chiar asa, dar parca mi-era dor de eu-l virtual, nu stiu daca lui ii era dor de mine, dar putin imi pasa daca nu stie sa ma aprecieze, ca fara mine el nu ar exista si asa mai departe...Inrozit de un rose ca apero, am uitat parola blogului precum lupul cand voia sa intre in casa caprei cu 3 iezi, plus inca 2 pe inventar si le batea in usha zicandu-le urmatoarea parola "Cornul si laptele!", iar ei ziceau "Mai incearca, ca s-a terminat de mult timp "Shcoala altfel!"
Da cum sa uiti parola blogului, cand de acuma toate blog-urile au interfon, bagi cardul ala pe post de cheie sau suni un prieten care locuieste deja intr-un blog-notes, o sa-i zicem pur si simplu Claudiu, care dintr-un pas si 2 pas-te fainoase  iti va sari coarda in ajutor de nu va fi ocupat zicandu-ti "Mai am de jucat afara!", adica refuza Craiova, aaa pardon refuza sa ma ajute in schimbul unui shotron cu barbugiii lui de pe Primaverii, dar daca il momeshti cu o bere la ied ca la tzap nu mai este conform normelor CNA si un pachet de seminte de floarea lunii, supranumita si rasarita, mai ca parca parca iti va zice "De ce nu...e o shanse!" "Da pentru o ciorba..." Da ati ghicit, e vorba de fostul jucator al...
   Iar ma iau ca de obicei si deviez cu un dribling in viteza subiectul principal al zilei, care subiect mai? Da chiar asa, ai reaparut si tu ca Michael Jackson pe "plaja" din Antarctica, facand o spirala cu ursii polari pe fundalul lui "You are not alone" cantata in cor de celebrele soprane numite in popor...foci si te dai din nou in stamba? Da stai un pic, ce facem aici, vorbim unul peste altul? Adica eu peste eu? Eu-l Real peste cel Lydl? Iar faci reclama si nu te plateste nici dracu'! Ba, esti nebun?

Un comentariu:

  1. baiiiiiiiiiiii, tu esti nebun!!!!
    deschid blogul meu personal, al meu si nu al alt cuiva si nu mi veni a crede, muj se relanseaza.. revine pe scena, dupa ce si a neglijat trupa:)))
    fusai drogat o vreme??? alcoolizat??? ai iesit de la dezintoxicare??/
    ce placere sa te citesc, desi am fost nevoita sa lecturez de doua ori articolul ca sa inteleg alambicala mintii tale:))
    mai, colebile... bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere