luni, 18 iulie 2011

...o tacla de monday...

      Da da da...incredibil, eu chiar stau si dardai de frig si altii se lauda ca nu mai pot de cald, mai ce oameni, daca nu as fi acuma la Polul Nord in vacanta asa zice poate si eu la fel...ce mod bizar am de a ma lauda cu vacanta mea eschimoasa sau eschibaba cine stie, cert este ca am facut ce am facut si m-a tras curentul intr-un mare fel ceea ce nu poate decat sa ma bucure, o atractie asa irezistibila, pai se poate. Da mai vecine, tot in concediu sunt! Ma scuzati, ma intrerupsese vecinul meu Pilaf din Pont, care e gelos ca eu am luat banii pe concediu si el nu, dar de fapt banii lui i-a luat sotia si s-a dus la casa de pensii cu el si si-a cumparat un bilet dus via Australia impreuna cu fratele sotului, Orez din Sant, ce ti-e si cu lumea asta, dar ce fac eu aici, vad ca m-am dat sa scriu povesti sau povestiri adevarate cu Adrian Cabral si Serghei Mezel, dar nu am rabdare sa scriu toata relatarea si modul cum sotia Grisana, sotul Pilaf si fratele sotului prefacut in apa, Orez isi traiesc viata, cred ca am vrut doar sa va salut, dar se pare ca am gresit studio-ul de inregistrari, apropo nu stiti unde e deMoga, ca aveam un hit pentru el, gata scos si m-am gandit sa-l atribui lui, dar pana atunci il las in hauditie pentru voi pe marginea bloguletului, cucuietul de el, cate piese a dus el pe spinare, drob de sare si de zahar, uite ca si azi sunt mahar...pana atunci hai Steaua, poate in reluare de azi pe maine iei Supersupa, aaa pardon Supercupa, ca "ceaiul" ti l-ai luat aseara valeleu valeleu valeleu, no bine dara, am incheiat cu un croseu ce-l face pe Bute zeu, valeu ce rime ale eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu