marți, 5 iulie 2011

...mess, face-carte sau BAC...

      Nu inteleg sau nu vreau sa inteleg persoanele care stau asa mult pe mess si facebook, deci daca nu s-ar fi inventat astea la ce stateati mai? La cuptorul cu microunde si va puneati un pahar de plastic la ureche sa auziti cum barfaste baba de alaturi cu slapul ei de la piciorul stang cred. Poate si eu am fost asa, dar nu cred, mai ales ca nu plateste nimeni pentru asta, dar eu vreau sa fac referire la timpul real, la adevarata viata, la momentele din existenta voastra ce le puteti transforma in clipe sublime alatruri de voi insiva si de cei dragi. Acuma veti zice ca si pe mess si facebook petreceti clipe faine cu cei dragi, ok, problema voastra, dar, dar, dar...in sine recunoasteti ca life is life asa ca inchei cu refrenul piesei si postez o piesa de la E-Type si anume Lifeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...( no ce articol lung am scris azi, dar profund pana la urechi: ) si eu care voiam sa scriu de rezultatele dezastruoase de la BAC...dar asta numai si numai in episodul "anterior"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu