sâmbătă, 30 iulie 2011

...hai cu "celebration" 10 mii...

       Si am trecut si de 10 mii de vizualizari pe blogul "aista", multumesc celor care au calcat pragul acestui blog, bine ca l-au calcat bine, mai ceva ca un fier de calcat si au consumat timp ca gigacalorii nu cred ca vor sa mai consume, la ce pret a ajuns gigacaloria ti se face pielea de gaina si ti se zburleste parul de ti se infierbanta nervul si nu ai nevoie decat sa stai fara lumina si caldura si sa invoci pe tata Mamba sa te calmeze, in fine, nu stiu cat voi mai continua cu bloguletul, cert e ca scriu cum imi vine, din inertie, din zambet, din idee, din inima, din tot ce vine si iese din capsorul meu...sunt sigur ca peste ani voi reciti ce am scris eu pe aici si ma voi amuza de ce nebuneli am iscalit pe aicea, dar pana atunci vom vedea ce si cum, unde...PS:I miss u Ztam;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu