vineri, 19 aprilie 2013

...a fi roman inseamna...partea a 2-a...

   A fi roman inseamna...sa-ti iubesti tara si cand nu mai locuiesti in ea!
 A fi roman inseamna...sa fi mandru ca esti roman, fie ca provii din mediul rural sau urban, glia ta e glia ta!
 A fi roman inseamna...sa nu treaca o zi fara sa glumesti, fiindca "humorul" romanesc nu se compara cu niciun alt umor, fie el din Gura Humorului sau alt oras, sau poate ca ne-am nascut cu rasul in minte ori mai bine zis in stomac, pentru ca mancam des ras-arita, pentru ca noi, romanii incercam mereu sa nu ne facem de ras, ci noi sa facem rasul de ras, dupa binecunoscutul "haz de necaz"!
 A fi roman inseamna...sa-ti amintesti ca e ziua ta romane, si nu ca data cand s-a nascut Woody Allen sau cand a inceput sa emita Pro Tv!
 A fi roman inseamna...sa ai mereu un dinte cariat sau lipsa care se vede cand zambesti, dar totusi e zambetul unei figuri care nu a crescut in puf, dar care a mancat multi pufuleti in copilarie!
 A fi roman inseamna...sa fi si inger, nu numai drac, pentru ca dupa ce ai baut Red Bull si ai primit aripi in dar, stii mereu sa multumesti celui de Sus cu o rugaciune!
 A fi roman inseamna...sa plutesti la orice bucurie mica care ti se intampla in viata, nu numai atunci cand plutesti in aburi de Calnau!
 A fi roman inseamna...sa iubesti cu patima orice romanca sau orice roman de care te-ai indragostit, chiar daca dragostea e cateodata oarba, surda sau muta!
 A fi roman inseamna...sa ai rabdare cu tine insuti, pentru ca viata de roman iti ofera 3 lucruri majore, ca cele 3 feluri de mancare, la felul 1 ai zambet, gingasie si inocenta ca atunci cand te-ai nascut, la felul 2 ai mandrie, lupta si optimism ca pe parcursul vietii, iar la felul 3 ca desert ai culoare in viata, o culoare ce nu se regaseste in Rogvaiv, ci este o culoare care e o enigma pentru toate natiile din lume, e culoarea sufletului romanesc!
 A fi roman inseamna...mult mai multe decat am scris eu aici, dar cel mai mult stiti ce-mi place? Imi place sa le simt, sa le traiesc si sa le impartasesc celor dragi in detrimentul scrierii lor!
PS: Romanica mea...mi-e tare dor de tine...incat si dorului meu ii este dor de tine...

Un comentariu:

  1. Cred ca glumesti... sau ai inceput sa tragi la masea, poate chiar pe nara stanga! ACASA nu e un loc anume, este o stare de spirit... Restul e CanCan!

    RăspundețiȘtergere