joi, 12 mai 2011

...dupa roua vine soare cu dinti...

         Si dupa K.O-ul ce il dadusem race-gripei in secunda 3 minus 4, iata ca imi revenisem, gata de finis, aaa pardon gata de start si pregatit pentru campionatul national de fotbal de maine, unde trebuie sa ne aparam titlul de anul trecut, e adevarat si totusi de ce sa mint cu un rest de raceala dupa mine, raceala "aruncand prospul", dar nu suficient si niste analize la policlinica, nu mai zic de inspectia de gradul II de luni, deci viata lui Adrian e intr-o continua miscare, viata ce se desfasoara sub impulsul "Nu ne e frica de nimeni si nimic" sau sub "egida" "Da-i sa mearga...ca vin si eu:)", dar e bine asa, decat o viata anosta si fara rost, ia mai zurgaleste mai baiete cu un "post", adica postare, un post mai tare sau un post cu stare, depinde de starea voastra post...mortem in niciun caz, poate post...mancare. Da, cam astea-s stirile de la ora 11, e timpul pentru un calup de publicitate ca un cal alb nu se poate, deoarece nu il am in recuzita blogului, dar va promit ca maine iau unul din trusa mea de sah, dar pana atunci va las cu un "cal-down", aaa pardon "cal-up" de puncte de suspensie in loc de reclama pe blogul meu..............................................................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu