duminică, 8 mai 2011

...o dimineata de zambet...

          Ala bala portocala...da de ce nu ala bala banana...da sunt somnoros nu gluma, cred ca imi lipseste ceva sau cineva...ia sa sun un prieten si sa fac fifty- fifty cent, portocala de mai sus si poate castigam jackpotul pus la bataia din cartierul Pantelimon dintre 2 gasti in valoare de 3 versuri de rap si o bata peste ceafa de porc de la Mamma Mia cu autograful lui Uzzi...ce prostii vorbesc eu pe aici...o mai intind un pic asa, ca vad ca prietenul ala nu raspunde le telefon, cred ca s-a "teleportat" pe o cartela Frog si eu cum sunt leu de Vodafone, vad ca nu reusesc sa dau de el, dar si cand voi reusi poate voi da in el si nu de el, ai inteles mai Pietonel, ca asa il cheama...mama lui la mancare, un baiat bun de altfel, mai ales cand e uns cu miere, de catre mine, de i se umfla inima, dar si cand ii sare din piept ca la un tenor, ii sare cu tot cu mustarul de la carnatii turinger de la Kaufland, dar toti avem momente si momente, altii gen Caragiale au "Momente si schite", altii au numai schite, schiteaza zambete false, iar altii se duc la schituri pentru a-si pune 3 dorinte facandu-si cruce cu limba in gura, in speranta ca da de anul asta ma voi casatori si eu sau de ma va lua unul...unde sa te ia femeie?...la tranta sau la coasa?...eu aleg varianta publicului, s-anume la ridicat pietre de moara, ca de alea pretioase se gasesc numai in filmele din capul lor, ca au vazut si ei si ele "Stapanul inelelor" si gata, vor si ei si ele un "My precious", dar mai bine nu vreti o catusa, sau chiar o pereche, iar ca domnisor de onoare sa fie din partea lui, Smeagol, iar din partea ei, Gollum...hai ca mi-am facut goluri de aer combinate cu zambete si trebuie sa-mi pregatesc si eu costumul de duminica...de stat in pat!
Servus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu