joi, 28 aprilie 2011

...vis cu vis se face realitate...

      Fiecare visam...in timp ce dormim sau cu ochii liberi, poate altii viseaza dupa nu stiu ce blonda de a lui Bote in timp ce ling o inghetata, altii viseaza mancare multa, facand din cuvantul "gurmand" temelia vietii lor iar altii viseaza ca viseaza cai verzi pe pereti, macar de ar caii putere unor super bolizi.
    Dar eu vreau sa vorbesc despre visele din timpul nopstii si putin de insemnatatea lor, acuma n-o sa fac pe baba Omida, nu de altceva dar ca nu cumva sa se ia mosu "Omidu" de mine ca o copiez cat se poate de infidel pe sotia sa, ca fidel nu poate fi vorba, ci vreau sa va intreb daca visati, cum visati, ce visati etc. Mie personal mi se intampla sa visez foarte des si de toate la un loc, vise despre intamplari normale din viata mea, din trecut, prezent si viitor, despre anumite persoane care le cunosc, altele care nu le cunosc, despre anumite locuri in care am fost si altele nu, despre anumite chestii care nu sunt in realitate in viata mea si isi fac totusi loc in viata viselor mele s.a.m.d. Cred ca fiecaruia din noi i se intampla asa, desi am auzit si citit ca sunt persoane care viseaza rar sau chiar deloc, altii nu-si amintesc ce au visat, altii spun sa nu te uiti dimineata pe geam ca uiti ce ai visat, altii viseaza asa frumos incat mor de ciuda ca s-au trezit si merg pe chestia "It's only a dream...:(", altii au parte de partea negativa a viselor, reversul medaliei, si anume cosmarurile, care iar sunt in fel si chip.
    Cercetatorii si lumea spun ca este o reactie a subconstientului nostru, o succesiune de fenomene psihice, anumite idei, reprezentari, imagini care se manifesta involuntar in timpul somnului, pastrandu-se uneori si dupa trezire. De asemenea e renumita faza in care multi oameni au visat ca se va intampla ceva anume si chiar asa a si fost, sau altii care viseaza ca apropiati de ai lor au patit ceva rau, sau cum mi s-a intamplat mie recent ca am visat ceva anume despre prietenul meu cel mai bun, iar peste o zi a visat si el acelasi lucru legat de el ce l-am visat si eu...foarte foarte foarte interesant fenomenul asta, despre care s-ar putea povesti multe, dar pentru un articol de blog e de ajuns pentru azi, pana data viitoare, va doresc "Vise si visuri placute:)!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu