sâmbătă, 23 aprilie 2011

...smerenie...

     Si a venit si sambata...nu as vrea sa zic prea multe ca nu ma citeste nimeni azi e clar...dar nici nu voiam...altii pun aluatul pentru pasca, pe mine ma doare in basca:), ei nici chiar asa, chestia e ca eu cred in Dumnezeu si tot ce tine de Hristos si religie si ma bucur, am sa merg chiar la Inviere, dar imi pare rau ca nu am ajuns sa ma spovedesc, desi ma autospovedesc singur de cate ori am ocazia, nervii si supararile imi sunt 'camarazi" de prea multa vreme, dar azi a venit vremea sa incheiem "contractul de prietenie"...gata...imi ajunge...am luat portii din amandoua si la felul 1 si 2 si desert, e timpul sa ma linistesc, sa iau rabdarea in brate, sa leagan starile frustrante si sa le fac frumoase pentru binele meu si al celor apropiati...gata cu tot...incep o noua viata de maine incolo...vreau eu sa am ca punct de referinta, ca reper pentru schimbarea mea, ca new life Invierea Domnului nostru Iisus Hristos...cuvintele nu-si au rostul...purificare...purificare...purificare...sa aveti niste sarbatori asa cum va doriti alaturi de cei dragi...
PASTE FERICIT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu