marți, 26 aprilie 2011

...urarea de plecare...

   "Mai nu ai plecat inca?"..."Nu mai bloguletule, mai am ceva de adaugat de pe meleaguri maramuresene, vreau sa multumesc lui Funeriu pentru ziua asta de marti:), ei da chiar pentru asta am deschis calculatorul, sa ii multumesc lui "Funebru" pentru ziua asta de Paste care oricum mi-o luam liber si imi faceam oua incondeiate si pentru Pastele viitor, incat cred ca eram singurul om din lume care avea oua si pentru la anul, asa intram si eu in cartea recordurilor cu cele mai "proaspete" oua de strut, aaa de blogger din lume, unde ca si premiu primeam cei 120 de mii de euro de la "Dansez pentru talent" si faceam un featuring cu Adrian Tutu de sarea gelozia in Andra, de il batea pe Maruta cu parul din caruta.
  Nu iti mai retin atentia draga blog, cum nu va mai retin nici voua atentia dragi "umflati" si "umflate" de sarmale, cozonac si oua de Paste, pentru ca sunt gelos pe voi ca mie nu mi-o retine nimeni si dupa traditionalul "Hristos a inviat!" eu va doresc sa-mi doriti sa traiesc bine, dar nu sub mine ci la un nivel mult dorit si visat si cu un suflet impacat! M-am tirat...ihaaa...i...n...g...h...h...h!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu