vineri, 12 iulie 2013

...flenduresc canicula...

   Dupa ce dis-de-dimineata mi-am luat medicamentul in loc de mic dejun, adica 200 ml de tzuika, pruna curata, ochii lui Dobrin, Dumnezeu sa-l ierte, am "taiat-o" rapid in oras mai ceva ca rachetele alea, sol-sol si cheia sol, ca cica aveam intalnire cu plaja si cu soarele care era cu mangusta dupa el, adica sotia lui pe care o abordez fara pic de scrupule cu urmatorul text "Matushiko bei un fresh cu mine...cu acid?" Ea nici nu ma baga in seama, nici macar nu vrea sa ma "parleasca" pe spate, dar de asta se ocupa el, sotul ei, ca deh...el e mai "spitzos", mai gelos din fire si cand isi trimite ale sale raze pe spatele meu pur si simplu ma torpileaza, iar cand dau sa ma ridic sunt ca bunicul la 85 de ani care atunci cand se ridica zici ca facea popcorn...asa ca ii abandonez si pe ea si pe el, "Sorica" si "Soarele", le urez casa de discuri, si nu casa de piatra, ca sa se incante si perpeleasca unul pe altul in fiecare zi, iar eu ma retrag sa iau ceva de "udeala" la "kishcina"...unde peisajul e mai animat...iar desenele si caricaturile de oameni sunt si ele animate si toate au o poveste...care incepe ca de obicei cu "N-a fost odata, deci niciodata..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu