joi, 16 iunie 2011

...chiar sus...pe piscul succesului...

     Da, deja e mai bine, mult mai bine, s-a mai terminat o perioada, un timp si poate o mica "era" din viata asta...o sa vedem ce va mai fi, dar zambesc, ranjesc, poate chiar ma hlizesc, era si timpul, ei si ele nu au stiut, dar eu stiu sa ma am, sa ma iubesc, sa ma apreciez si deasupra de tot sunt si cateva persoane care ii am si ma au si ei la suflet. Ma gasesc in stare de multe, de multe lucruri bune, ma gasesc in stare sa iubesc pana la luna si de acolo sa fur chiar 2-3 stelute ce le am in cap, sa le asez intr-un buchet si sa le cobor cu mine, daruindu-le uneia dintre persoanele cele mai dragi din viata mea, pot sa cobor si o cometa pentru familie, ca sa fim la inaltime, pot sa cobor si nu cate ceva si pentru prieteni, dar pana la urma cobor ceea ce am semanat, aia adun, trag un "fum" de aer si expir puternic de jur-mprejur tragand o "linie" si intr-un final zicand "Da mai Lucian se poate...". E frumos sentimentul asta de a putea sa faci aproape tot ce reusesti sa-ti pui in cap, gat, brate, trunchi, picioare, pana si Martin a reusit sa se ia, eu poate ma luam la bataie cu ea, dar el s-a luat, si ma bucur foarte mult pentru el, a reusit ce si-a propus, fara prea multe vorbe si direct la fapte...da, iata-ne ajunsi la fapte...in ceasul al 12-lea nu e tarziu sa arati ca poti, sa demonstrezi tie si celor din jur ca poti...mai trag un "fum" de aer, inspirandu-l de data asta tare de tot si cufundandu-ma in amintire imi dau seama ca nu mai sunt de mult timp acolo, unde zaceam acum o perioada, acuma ma autopropulsez tare de tot inainte, "fumul" expirat fiind high, ca si mine, de altfel...la inaltime, unde sper ca alaturi de leii mei fotbalisti vom fi si diseara, fortand intrarea in finala si numarand after hours prima de joc...jocul vietii...pe care il joc acuma cu mare placere...va fi bine...va fi foarte bine...va fi extrem de bine in toate...Doamne ajuta!!!
Tot mai sus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu