joi, 17 martie 2011

...hai sa "pamfletim"...

     Din obisnuinta obisnuintelor cu care m-am obisnuit neobisnuit de rau sau bine iata-ma trezit si in ziua mea libera "de munca" la ora 5 si un pic, dupa ce am adormit dupa 1 noaptea, deci facand un calcul matematic ca la romana, am dormit 4 ore, cred eu suficient pentru ou matur, aaa pardon un om matur:))) pentru a-si odihni neuronii titulari in prima echipa de fotbal si a-i pregati de o noua zi plina de reflectii, perceptii, constatari, fapte, vorbe etc. Ma uit mai sus si fac prima constatare de azi de pe blog si vad ca nu am niciun subiect bine pus la punct la articolasul de azi, cred ca doar imi iau micul dejun pe blog, mancand sper eu, nu litere, ci mai degraba ornand, asezand niste buchii pentru a forma diverse cuvinte care imi vor hrani mintea amuzata matinal, ca stomacul pe post de ghiozdan de scoala nici vorba sa fie hranit, desi azi voi incerca sa "postesc" cu o postare vegetala, serioasa, ambigua pe blog sperand ca ma va ajuta Doamne Doamne si pe mine de acum incolo mai ceva ca pe Hagi la Galatasaray, dar gata cu vorbele de duh, duhul lui Aladin, sa trecem la cele de suflet si sa ne dam seama ca poate, sau nu poate, ci sigur fiecare avem in viata noastra cel putin o persoana care o iubim si la care sa ne gandim si pentru care sa facem multe lucruri frumoase...ma opresc ca suna a roman prea siropos si am numai apa minerala in casa, desi ma gandesc ca daca as mai scrie o fraza dragastoasa poate poate va iesi un ceva esenta de sirop bun tare, extras din inima mea mai ceva ca siropul din savarine. Acuma ce faci Lucian? Iti faci pofte matinale cand unde nu bine s-a crepat de ziua, noroc ca am avut parte de un topor bine ascutit si am crepat ziua la fix, sarind peste pranzul de la ora 6 dimineata si micul dejun de la orele 13 trec direct sa savurez din plin cina romantica de la ora 7 dimineata, cina castigata la emisiunea "Romanii au talent, dar nu-si dau seama de el", de la Antena 1 ca Pro Tv-ul a preluat "Next STOP model" "baie" Catalin Desfiguratu', cina care o iau dupa cum se vede, aaa pardon, dar nu se vede cu Mircea Radu bre, care in loc sa vina si el pe la mine cu o sticla de Cabernet, el  saracu' s-a adus pe el insusi agatat in cuierul din odaia lui si cu o furculita si un cutit, pregatit cica pentru a devora specialitatile gatite de "moi". Nu m-am putut stapani si l-am dat afara cu tot cosul de gunoi, unde aveam o mancare pe cinste aruncata de 3 saptamani de la Adam si Eva incoace numai buna pentru bre, si daca stau bine si ma gandesc cred ca avea si un desert de la patiseria "Bulgaria" ca "Macedonia" a dat faliment in Grecia. Bun, cam asta e iubirea dragilor...ce frumos am inceput, dulceag, elegant, dar sa stiti ca puteam continua pasional, dar cand ai un om ca Mircea Radu BRRR in casa ce poti sa faci, sa aveti o saptamana buna, usoara, cantarita la cantar electronic si sa faceti lucrurile foarte foarte foarte bine, cu precizie chirurgicala, cu precizia ceasurilor elvetiene ca Big Ben a imbatranit si macar voi sa ramaneti tineri!!!
   Servus, al vostru Lucica, fara frica, va sa zica...
PS: Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare, deci in niciun caz sa-l serviti pe stomacul gol, ci doar pe cel plin de goluri, in caz de indigestii contactati doctorul lui Base de familie, ori farmacistul de la Tibana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu