joi, 31 martie 2011

...vi-S-oare...realitat-E...

        Visez...ma trezesc...era mai frumos in vis...e frumos si in realitate...zambesc...trebuie sa ma spal pe fata...dar ma spala maiestatea sa, Soarele...a venit in sfarsit fara "dinti"..."cam tarziu" ii spun eu...el imi raspunde oarecum cu integrame in gura, pesemne de la un meci de box cu vreun nor mai aspru din fire "niciodata nu e prea tarziu"...asa ca virgula virgula virgula cu Soarele si ale lui raze patrunzatoare in casa mea, jucand fotbal in balcon cu cele 2 mingi de handbal si ochii mei intredeschisi, ca ochii calculatorului sunt mai mult urechi. dau drumul la ziua de joi, o descatusez din minte, ei nu-i vine sa creada...si o las sa zburde, sa-si faca numarul sub privirea aceluiasi Soare cu figuri regale...
      Visez...de data asta cu ochii deschisi...ma trezesc...era mai frumos in vis...e frumos si in realitate...trebuie sa spal de data asta masina...de jucarie:)...ca mi-a murdarit-o nepotul meu...Soarele e la masa...sau la pranz cum se zice...prilej tocmai bun pentru nori sa isi faca intrarea...ii auzi vorbind "sa le dam oamenilor o ploaie"..."sa ne jucam cu ei"..."sa ne facem modele, fotomodele si ei sa ne premieze cu zambete"...pana la urma au facut cum au vrut ei...a plouat...cata nesimtire a naturii...ce pot sa fac decat sa ma bag in pat si sa dorm, pentru ca vremea nu m-a scos din casa, ci poate doar din nervi, ajungand impuls-iv ca spray-ul cu aproximativ acelasi nume...
     Visez iar...de data asta e adanc...sunt intr-un abis...ce sper sa nu fie bis...ma scufund...intr-o mare de iubire si fericire....ma trezesc...era mai frumos in vis...e frumos si in realitate...de data asta trebuie sa ma spal de pacate...am si postit...mai trebuie doar sa merg la parinte la biserica...Soarele...cine e ala?...ce e ala?...aha, deci sa nu mai pomenesc nimic de EL...ok, am inteles, nu trebuie sa strigi draga Noapte, ai venit si tu mai repede, afland in ultimul moment ca cica s-a schimbat ceasul...ciudat ca ceasul meu de pe mana e acelasi...nu l-a schimbat nimeni, si imi prindea asa bine unul nou de la Casio cu o curea din piele..."fa-ti damblaua" ii spun Noptii...zis si facut...ma trimite iar la culcare...sa imi inchid ale mele felinare...de ochi...imi spune in loc de noapte buna "ptiu sa nu te deochi"...si isi scuipa in san ca o batrana vrajitoare...spunandu-mi inca ceva "e timpul sa mai visezi altceva"..."ceva legat de viata ta, nu a altcuiva"...:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu