sâmbătă, 24 august 2013

...pro-prieten sau anti-prieten...

   Chiar mai exista termenul de prieteni??? Chiar exista sau s-a nascut si a murit odata cu marii filozofi??? Chiar mai exista oameni care mai cunosc termenul si stiu sa fie cu adevarat acest termen??? Las-o in...nu mai cred demult in asa ceva, exista doar colegi, amici, amice sau "amiciuri"...restul praf si pudra de talc...exista numai interes, cu I mare si cu S in coada sub forma de SH, de la shiretenie, interes, perversitate, egoism si lista ar putea continua...da bineee, se poate zice ca nu stii tu sa-ti alegi prietenii, dar eu nu vorbesc neaparat de mine aici, ci zic asa in genere pentru ca fie ca ne place sau nu sa recunoastem, fiecaruia prefera sa aiba macar un prieten sau o prietena mai aproape de sufletul lui sau al ei, dar sunt pe cale de disparatie ca niste animale rare, asa ca as putea vorbi si povesti multe de acest subiect, dar ma enervez prea repede si in plus am o intalnire cu un "prieten" care m-a sunat dupa 2 ani, timp in care nu ne-am vazut sau nu ne-am vorbit deloc si dupa ce mi-a zis la telefon "Ce mai faciii Lucicaaa?" a dat-o cu batzul in balta si mi-a cerut imprumut 600 de euro, moment in care imi doream ca reteaua cu "portocala" sa pice odata pentru totdeauna, dar n-a picat fir-ar sa fie, asa ca ma duc sa-i dau banii...de cap!!!
   PS: "Putiu" sta linistit ca ajung si la tine sa te "camataresc" in stil "labe de urs", de vei canta apoi refrenul piesei "Banii si palmele", a celor de la Valahia, dar remixata de Adrian, blogger-ul minune, ce mananca gem si face spume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu