sâmbătă, 19 februarie 2011

...ia mai cantati voi la alta masa...

       Imi dau seama de nenumarate ori ca nu sunt inteles de nimeni, poti sa faci ce vrei, cum vrei, ca tu esti ala asa, ala asa, ala asa, nu extrage nimeni esenta faptelor tale, esenta care se vrea buna, toti si toate se gasesc sa-mi dea mie sfaturi, toti si toate aveti o viata perfecta, toti si toate le stiti pe toate, ia sa va mai vedeti voi de treaba voastra, daca nu ati trait anumite faze asta nu inseamna ca deja voi trebuie sa stiti cum sa reactionati pozitiv in toate, poate oi fi eu ala nebun si agresiv, dar nu cred, nicio fapta nu are vreun gest necugetat, dar asta e lumea, placerea de a provoca, de zambi pe spatele altora e divina nu-i asa? Iar voi, da voi, aia care va arat acum cu degetul invatati sa fiti barbati cu femeile, nu apelati la gesturi puerile, de 2 lei cu care mergeti la piata pentru a impresiona o femeie, desi unele sunt extaziate de tancismele astea, iar cu prietenii nu vreau sa zic nimic, pentru ca azi nu am chef nici de voi, nici voi nu ma intelegeti, nu va prieste situatia, mai vorbim noi cand veti fi in situatia mea, atat am vrut sa zic, toata lumea sa faca ce vrea, va dau o idee buna azi ca si reteta a zilei, faceti bors dar nu ca si mancare, ci faceti bors cu voi sau mancare talmes balmes, sau mancati Turca pe post de joc...sa aveti pofta mare, mica, care o fi...

Un comentariu:

  1. mare minune sa aiba un om atata incredere super, mega exagerata in sine insusi si in propria lui minte sau judecata sau ce-o fi aia!
    destinul si-l face omul cu mana lui nu a altuia...
    alina

    RăspundețiȘtergere