vineri, 25 februarie 2011

...JUBILEU 100...

       Si iata-ma ajuns si la postarea cu numarul 100...hmmm, nu ma vedeam ajuns chiar aici, dar uite ca sunt, viu, mort, inviat, sfant, drac, sunt aici pentru ca am vrut, pentru ca mi-am dorit, pentru ca am reusit, nu vreau sa ma laud, dar dintr-o vorba in alta de pe 22 august si pana azi, timp de 6 luni, jumatate de an, peste 180 de zile am incercat sa-mi expun diverse puncte de vedere despre una, despre alta, am relatat unele intamplari din viata mea, am refulat, am "strigat" catre blog, am vorbit cu el si cu cititorii mei, fie ei multi, putini, fideli, "infideli", am scris cand am fost vesel, am scris cand am fost suparat, am scris cand am fost nervos, am dansat cu tastele, cu vocalele, cu consoanele, am facut din blog un scrabble virtual, am cantat in timp ce scriam, am postat si unele recomandari muzicale, am bagat si reclame, am incercat sa desenez, sa colorez atat blogul cat si viata mea, am postat cred eu si filozofisme, am postat cred eu si jocuri de cuvinte,am incercat chiar sa fac chiar si pe poetul, jongalnd cu diverse rime, transformand si solicitand neuronii mei din molcomi si rame in rime ce au vrut sa iasa din mintea mea fugitiva catre mine, catre voi, catre eter...multi au zambit la scrierile mele, multi au ras de ele poate, multi sau putini au citit cu placere, altii nu au scapat niciun articol, altii chiar au bagat comment-uri, dar intr-un final toti ati fost ai mei, ati fost aproape de mine, mai mult sau mai putin...as mai putea scrie multe despre aceste 6 luni, cerneala virtuala curge in continuu, izvoraste din mintea si inima mea ca un vulcan ce sta sa erupa uneori sau ca un lac lin imprejmuit de salcia strabatuta de un vant cald, ceea ce vreau sa transmit acum e ca VA MULTUMESC FOARTE MULT tuturor celor care ati "calcat" pragul blogului meu, va apreciez si va stimez, daca voi mai scrie sau nu de maine incolo...nu stiu...sau poate stiu...ramane de vazut...sa aveti...o viata frumoasa si multumesc pentru timpul acordat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu