sâmbătă, 5 februarie 2011

...postarea de "reveneala"...

    "Da Doamne sanatate ca belele curg"...parca asa suna un proverb, nu? Dar daca vor curge bale ce va fi? Nimic, te vei sterge si vei astepta sa-ti curga iar:), ce ti-e si cu proverbele astea, hai ca nu am inceput prea fain postarea nu? Dar trebuie neaparat sa inceapa fain? Nu cred, atata timp cat e blogul meu si nu al unor moguli sau baroni locali imi permit sa scriu ce vreau, doar e personal, propriu...as vrea sa scriu multe dar nu ma pot concentra din cauza beep-urilor ce le primeste colega de camera intr-o exasperare continua ce vrea sa ma aduca la sapa de lemn devenit rumegus, am fost si eu fanul beep-urilor dar nici chiar asa, de as fi avut bani cate beep-uri a primit colega eram miliardar in Australia si va scriam fumand un trabuc de pe un cangur sau ca-n-gurita ce o chema poate C..a,aaa era sa uit, sa stiti ca nu am patit nimic daca nu am scris nimic zilele astea, eu cu bloguletul meu intrasem "un ptic" sau "olecuta" in vacanta, am fost pana acolo unde trebuia sa mergem, am luat aerul ce trebuia sa-l luam, am luat in rucsac si un termos in care am pus cenusa aerului ce tocmai il anihilasem cu gustul nostru de romani cu iz de pe Iza si ne-am intors ieri, iar azi i-am dat drumul la scris, ce de vorbit nu mai aveam ce vorbi, vorbele fiind pur si simplu de prisos, dar hopa vad ca am scris o fraza si telefonul colegei nu mai suna, vai ce bucurie, gata cu ride-urile, sau raidurile aeriene ale celor ce nu le place Raid-ul, asa ca facand din armasar un tantar, precum anofelul de serviciu ma bag si eu la o malarie, aaa pardon la o mancare ca miroase bine, si ca un bondar ce ma respect nu ma dau in vant dupa mancare asa doar de duzina, poate ma dau doar in ploaie, ci imi place sa ingurgitez tot ce e mai bun facut de EA, ca doar ea e sefa...stomacului meu, si a...si a...si a...pofta buna mie, ca voi restul nu stiu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu