sâmbătă, 19 februarie 2011

...m-am umflat in puf-net de ras...

       Hai ca prima postare a fost pacaleala de 1 aprilie pe...vechi:)...auuu, de ce dai in mine, aaa ma scuzi, m-am distrat asa de tare incat si pe blog l-am pacalit, ce arici pogonici a inghitit gogoasa infuriata trimisa, postata, adresata gusterilor si gusteritelor de pretutindeni si de nicaieri, hai ca mi-a placut sa fiu eu in dublu personaj, si sa-l joc pe al 3-lea cu un as in maneca ce ii face curte unei dame de pica, numai sa nu-i pice parul, dar cred ca are peruca de aia ludovicana si se descurca ea. Da mai si uite asa si pe dincolo si dupa o zi si o seara a venit si dimineata, cafeaua a baut-o doar vecinul, ca eu m-am saturat doar cu zaharul brun ce il aveam de la ursul brun din padurea de la Voinesti, unde soferii opresc sa ia ciuperci cu urzici foarte gustoase...probabil pentru unii, desi mie ursul brun mi-a spus ca lupii mai trag cate un bairam ala Lupu Show si isi mai fac cate o treaba pe aceste bunatati ce se vor proaspete pe traseu pentru calatori, foamea incepe sa isi faca si ea aparitia, intr-o rochie de seara imbracata in salata cu pulpite dansand din solduri, dar nu inainte de a incepe fraza "Papuse bem o ciorbita?"...sa ne incalzim sufletul si trupul si o ardem si la ceva dulce, o prajitura ceva, dar desertul mi-e promis de vecinul, asa ca schimb pe schimb, si cu asternut sau fara am mai asternut o pagina pe blog si mai sunati din zurgalai mai mai mai!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu