miercuri, 22 mai 2013

...dialog...cu sfintii Costi si Lenutza...

  L: - E 21 mai azi puiule, e ziua noastra!
C: -Ziua cui fa?
L: -Ziua noastra!
C: -Poate ziua mea ai vrut sa zici, ca ziua ta vine noaptea asta odata cu emisiunea "Satarul de la miezul noptii"!
L: -Hai mai Costele fi si tu mai romantic si mai spiritual, macar azi!
C: -Grrrrr! (ragait profund) Bineee, romantic am sa fiu iar la capitolul spiritual, o sa beau niste spirt mai diluat, mai rupt in 2 ca in Ardeal, eu cu mine, facem o o pereche perfecta, e asa de romantic, e bun asa?
L: - Offf! (ragait cu oftat profund)
L: - Vreau ca aceasta onomastica sa fie ca o sarbatoare ca si cum am sarbatori Craciunul de 2 ori pe an!
C: - Deah? Atunci eu o sa ma duc cu vecinul Costicla sa colind cateva sticloantze jos la bar la Zahana si din banii care ii fac, promit ca-ti aduc si tie o cetina de brad de Pasti!
L: - Mereu acelasi plan il ai in fiecare an, uiti ca sunt 2 sfinti azi, Constantin si Elena, dar la tine se pare ca este doar Constantin si Constantin!
C: -Da, ai nimerit-o aici, eu si cu vecinul Costicla!
L: - Da macar un buchet de flori ai sa-mi aduci?
C: - Bineinteles draga mea, flori de nu ma uita!
L: - Offf (oftat cu partz profund)
L: - Ma asteptam la o cerere in casatorie din partea ta...poate anul acesta!
C: - Mushcata mea, sau mai bine zi mujcata mea, suntem impreuna de 7 ani, asa ca nu cred ca a venit inca momentul sa te cer...dar pot sa-ti cer 10 lei in plus sa iau si o shlibovitza sau un fernet?
L: -Hai mai Costica, chiar asa, de asta imi esti! Si ce shlibovitza vrei, cand tu esti deschis la shlitz in fata mea? Mai bine bea niste shli-bou-itza, ca te cam caracterizeaza!
C: - Alooo, in primul rand vorbeste frumos, se spune deschis la copca si in al 2-lea rand nu fi Milka la minte ca fac pe cowboy-ul cu tine ca la rodeo!
L: - Nu am cu cine discuta ca de obicei, niste ciorba de potroace vrei macar? Asta ca sa nu bei pe stomacul gol!
C: - Draga, stii cum e cu ciorba reincalzita, asa ca...
L: - Da un pic de dragoste imi dai diseara?
C: - Nu cred, pentru ca s-ar putea sa-mi consum dragostea la bar, pentru ca acolo sunt genul meu de sticle, aaa pardon de femei, imbracate, pline de gust si mereu pline, nu dezbracate ca tine!
L: - Vad ca pe zi ce trece suntem ca tusea si junghiul!
C: - Nu draga, suntem ca proverbul si adverbul!
L: - Vezi ca poate inchid robinetul la bani si adio mama!
C: - Vai ce m-au sagetat vorbele tale direct in vintre, mai ceva ca sageata lui Cupidon in fundul...curtii!
C: - Hai ca am plecat ca ma fluiera Costicla mai ceva ca un arbitru si vad ca te metamorfozezi intr-o planta neinsufletita,, asa ca ma car si o sa ma distrez asa de bine incat va fi LEGEN...wait for it...DARYYY!
L: - Offf (oftat cu scrasneala de dinti)
C: - Am uitat ceva...La multi ani baby!
L: - La multi ani...asshole!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu