sâmbătă, 4 mai 2013

...EA...

   O vezi stand acolo...in coltisorul ei...in acea parte a camerei care este numai si numai al EI, are chiar si propria casuta, unde din pacate sau fericire tot timpul este rece, are o inima racoroasa, ce pot sa spun si eu, asa e EA, dar e mareata, blonda si semeata pentru ca primeaza in topul colegelor de apartament si abia asteapta sa deschid usa camerei sale, sa-i zambesc suav, EA sa-mi raspunda la fel, spumoasa in toata splendoarea EI, se vrea cuibarita in mine, ma vede trist, abatut si insetat de dorinta de a o gusta, ce mai, stie cum sa se faca dorita cu toata fiinta ei, cu toate formele ei ce-mi unduiste privirea ochilor mei, ma farmeca mai ceva ca inelul lui Smeagol, din "Fratia ghiulului"...nu e egoista, le cheama si pe surorile ei, tot blonde sau brunete, pesemne ca e dispusa chiar si la o orgie...o refuz elegant, si ii spun ca nu stiu sa cant la "orgie", ca mie mi-a placut basul si cu toba mare cand eram mic, dar EA intelege si dupa ce se "termina" in mine, dupa ce actul "casniciei" s-a consumat, desi, sincer nu e prea sexy cand e goala, o luam de la capat, ca EA e ca si pasarea Phoenix, renaste din propria seva si uite asa suntem mereu fericiti, eu cu EA si ea cu mine...in fiecare zi...iar si iar...mereu, doar eu si EA, blonda....BEREA blonda!
   PS: Aceasta postare nu e un pamflet si nu trebuie luat ca atare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu