vineri, 7 iunie 2013

...da vad ca-ti place sa te porti orbeshte...

   Mai, da nu pot suporta oamenii si "oamenele" care atunci cand se intalnesc cu tine si poarta ochelari de soare nu-si dau drecului jos orbecaitele alea de obloane, ci continua sa te priveasca prin acei fumurii imputzitzi si sa mai scoata si un ranjet de ala ordinar, totul plecand de la prima vorba: "Ce faci frate?"Tu? Frate cu mine? Bai ala, iti iau prost-simtul la tranta si te bat cu bun-simtul meu ca la categoria grea sau ca la MMA, necioplitule care esti tu cioplit la minte si ingust pe cararea neuronilor, vezi sa nu faci tendinita la retina, da de asta imi esti? Cine te crezi mai sa vorbesti asa fara respect si fara cei 7 ani de acasa? Buna expresia aia "Prost e ala care cere, nuuu, prost e ala care poarta ochelari...de soare!", sau cum era? Pfuuu, unde v-ati nascut si cine v-a permis sa luati permis de vorba de la mine?
   PS: Acest text nu e un pamflet, decat poate daca il citesti cu ochelari...de soare...vai lua-v-as!!!

Un comentariu:

  1. ai perfecta dreptate
    eu am o boala pe aia care umbla cu ochelari de soare cand nor afara sau cand e seara ce sa faci daca "asa e cool frate, in puii mei" :))

    RăspundețiȘtergere