sâmbătă, 22 iunie 2013

...pompez, pompez...de la funebru in sus sau in jos...

    Cum e oare sa lucrezi la pompe funebre? Cum e oare ca firma se se numeasca "Ion si Creanga"? Cum e oare sa fi invidios pe concurenta ca a ingropat mai multi morti ca tine? Acuma pe bune, iti dai seama cat de deprimat trebuie sa fi in fiecare zi de munca, cand tu ai contact numai si numai cu oameni carora le-a murit cineva drag??? Bine, acuma unii vor spune ca in timp devii imun si numai empatizezi cu sumedenia de clienti care-ti bat la usa si ca pana la urma totul e o afacere si din asta iti castigi painea. Bine bine, dar sa-ti castigi painea din coliva mortului? Sunt morbid azi, nu-i asa? Dar oare sunt si firme de pompe funebre la negru? Suna mai bine, negru tot la negru trage, ca moartea...sumbra...inoportuna...si seaca, ca doar nu toate firmele or fi autorizate ca si electricianul meu autorizat;) Chiar, cand vii sa-mi schimbi si mie dulia aia? Ca nu am lampa sa-i dau foc, pentru ca nu am nici tigari si mi-e o foame de n-am unde dormi! Respect Electricianul autorizat;) Revenind la pompele funebre, ca alea de bicicleta nu le mai am, adevarul e trist, sa faci bani, sa te imbogatesti pe seama celor ce trec in nefiinta...ei, cineva trebuie s-o faca si pe asta, dar chiar "Ion si Creanga"? Altii nu se gaseau decat "ei"...si cand ma gandesc ca pe net am citit ca cei de la "Temistocle si Popa" au oferte promotionale mult mai bune, platesti pentru 2 morti si ingroapa 3, acuma cum il gasim pe al 3-lea? Asta da business! Dar daca ai un nume predestinat, nu ai parte de o reducere? Zic asta pentru ca acum cativa ani la un anume post "tvr", la o emisiune unde cica se bea ceai la ora 5, dar nu am vazut in veci asta, a fost un concurs pe tema "Cel mai ciudat nume de familie" si a castigat unul cu numele "Mortu"...cum sa te cheme Mortu? Ce mama si tata au fost aia care s-au chemat primiii Mortu? Mama lui de arbore genealogic! Iar la pompe funebre o sa te intrebe cum il chema pe raposatul, iar tu ai sa raspunzi cu o sinceritate debordanta si un mic muc in nara stanga "Mortu...Mortu Partzulea"....iti dai seama, a murit Mortu va zicea lumea...ce ti-e si cu lumea asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu