duminică, 14 noiembrie 2010

...azi chiar ca nu...

      Fara dar si poate calculatorul si internetul ne ocupa foarte mult in ziua de azi, si recunosc, incet incet am devenit si un mic sclav al internetului, al mess-ului s.a.m.d. Dar parca nu ma simt totusi bine in acest spatiu virtual, unde spatele meu are de suferit ghebosindu-ma in fiecare zi si facand din monitor oglinda in care imi fac si parul. E frumos sa socializezi, sa glumesti live pe mess, sa cauti diverse materiale, dar totusi timpul in care ne vedem in direct si "in reluare" e altfel, e acel timp. Vreau sa spun ca eu mi-as dori de maine incolo sa stau din ce in ce mai putin pe mess, de exemplu, sa scriu doar pe blog, sa salut unele persoane dragi si atat...Nu-mi place incotro ne indreptam cu statul asta in fata Mariei Sale, "computadorul"...Bine si atunci de ce stai? Ar fi una dintre intrebari, ei bine o sa incerc sa nu mai stau, pentru ca simt ca-mi rapeste mult timp in care as putea face altceva, de exemplu mult-iubitul sport, sau iesirile cu prietenii in aerul asta frumos ce ne poarta zambetele de noiembrie, sau sa citesc o carte, chestie care nu am facut-o de mult, dar nu mai vreau sa ma intind pentru ca e duminica si chiar vreau sa ma relaxez, fara ofense la adresa celor care folosesc des calculatorul cu internet cu tot, dar incercati sa mai lasati putin timp si pentru altceva, asa ca stimate blog azi te parasesc fara sa scriu ceva special, dar chiar vreau sa ma destind si altfel.
O duminica superplacuta tuturor!
Citatul zilei: "Istorie se cheama ceea ce s-a intamplat cu adevarat, nu ceea ce am fi vrut sa se fi intamplat." ( Nicolae Iorga )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu