luni, 1 noiembrie 2010

...mangaierea bloguletului...

      "Mai baiete?" Alo? Cine e acolo? Ma ia la rost cineva...cred ca e calculatorul sau nu, sau e blogul care ma intreaba de ce il neglijez si nu-i pun asternuturi noi si i-am lasat acelasi scutec timp de o saptamana, dar cred eu ca i-am lasat un "scutec" frumos, o paleta larga de sentimente prin articolul precedent, ce a avut parte de multe aprecieri din partea felinelor...no fiti pe faza cand voi scrie despre barbati ca si cum ei nu ar fi niste femei cateodata:) Ce gluma de Arlechino deghizat in bufonul de la curtea regelui Arthur am avut, eu rad, ei dau cu capul...in bara, ca in minge nici nu poate fi vorba, ca e patrata.
    Si iata-ne trecuti si in luna noiembrie, jurnal de bord 16903440, activeaza capitan Jean Luc-ian Picard, picati-ar parul, si cu asta am trecut si luna octombrie in "nefiinta" sau in "rezerva" ca si un locotenent minor ca daca era major il baga la puscarie si pot spune ca a fost o luna propice pentru fatul meu de blog, care mai are un pic si avorteaza daca nu il intretin zilnic, dar il mai mangai cu ceva dulce ca ciocolata amaruie are o alta destinatie, stiu eu ce stiu...iar tu nu rade, ca stii si tu...ha ha ha...il mai periez si ii spun verzi si uscate, il umplu cu de toate, incat celelalte bloguri sa strige dupa el "grasu compasu' matura cu nasu" , se zice ca iti merge bine daca esti mai plinut ca sa zic asa, dar el e mai mult plin de el, de sine si de mine, decat de kilogramele de cartofi de la piata, dar oficial ii merge scrisul dupa aburii de alcool, ca vad ca mouse-ul se simte neglijat cand scriu pe blog si da din codita sa de zici ca e sarpele cu clopotei si vrea sa-mi invenineze cerneala de la literele tastate ce sunt sterse, dar nu pentru ca am "batucit" la ele ci pentru ca sunt, ele niste sterse, poate daca erau chinezesti mancam si eu ceva pe plita incinsa seara asta, dar asa am facut ceva, dar nu pe mine si m-am infruptat dintr-un pui genial cu smantana, vorba mamei mele "de iti vine sa-ti bati copiii", ce vorba, numai acuma imi dau seama de ce am fost atat de batut cand eram mic, glumesc bineinteles, batut de covoare ma refer, ca mie imi era mila de ele sa le bat, asa ca le lasam pe ele s-o faca...
    Uit de unde am plecat si plec de unde uit, dar nu-i nimic, important e ca l-am bagat in seama si azi...pe cine? Pe el, nicuuuuu si draguuuuu...gata la culcare cu tine...ia-ti suzeta si vezi ce visezi pentru maine...somn usor ca greu nu poate fi vorba...hai ca incepe si ploaia de Trandafiri si Arme si o sa doarma cum trebuie...
Citatil zilei: "In credinta este suficienta lumina pentru cei care doresc sa creada si suficiente umbre pentru ai orbi pe cei care nu cred. ( Blaise Pascal )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu