marți, 16 noiembrie 2010

..."pofta buna"...

      Dupa mai multe "sfortari" ca sa zic asa de a-mi deschide pagina de scris pe blog, pentru ca la internetul meu e 3 ceasuri rele azi, dar la mine nu sunt chiar deloc si asta nu pentru ca m-am trezit vorba aia "la fix" pentru ca era si un sfert ci pentru ca m-am trezit cu o fata in alta viata, viata asta chiar e roz, desi purcelismele unora m-au cam facut ca azi sa scriu si "altfel" , mi-am dat seama de mult timp ca unii si unele nu ma merita nici macar ca prieten, si cand ma gandesc ca il intrebam pe prietenul meu cel mai bun in zilele trecute de ce nu scrie si despre lucruri frumoase pe blogul lui personal...pai intr-adevar cum poti sa scrii cand ai asemenea trepadusi orientali cu miros de fasole stricata pe langa tine care sunt niste oameni ai cavernelor la capitolul minte si niste perfizi fara pereche...de ajuns cu voi bietilor, s-a terminat cu darurile de Craciun, o sa primiti de acum doar praf din ochii mei pe care il voi sufla catre voi si va voi trimite in desert unde veti juca "De-a v-ati ascunselea cu duna de nisip" ...sa vezi ce frumos o sa fie, dar nu uitati un lucru ca toate vi se intorc, si calcatul meu pe capul vostru o sa fie foarte apasat, o sa fie ca de cauciuc Pirelli sau Brigdestone, bine ca atunci cand aveti nevoie de mine veniti in genunchi la cersit de vi se fac blugii la moda, dar nu frumos ci rupti la modul penibil, mai coate-goale ce sunteti, dar nu ma mai pretez la voi, sunteti niste pierde-vara, toamna si in curand iarna, o sa vegetati toata viata cerand bani de la mama si de la tata, dupa care o sa va cheltuiasca ei pe voi nu voi pe ei...hai ca sunteti paralizati la bun simt cum e singurul meu fir alb din par...dar eu ma respect fata de voi, mai no-name-ilor ce sunteti, niste anonimi pe scena blogului prietenului meu cel mai bun, si niste anonimi in stare de putrefactie in viata...bai mergeti si cumparati-va niste scopuri in viata cu banii pe care vi i-am dat, daca nu sunteti in stare sa vi le creati, si nu in ultimul rand luati-va o viata, ca asta care o aveti e o bila de ping-pong ce e pasata intr-o sacosa de piata la baba Varvara ce si-a cumparat niste ciuperci cu viermi si impreuna cu ciupercile si mingea de ping-pong ca si viata veti deveni o mancare numai buna pe lumea asta de aruncat la...pubela...hai basti ordinarilor la infinit ce sunteti!!!
Citatul zilei: "Persecutia este prima lege in societate, pentru ca este intotdeuna mai usor de a suprima criticile decat sa le infrunti. " ( Howard Mumford Jones )

Un comentariu:

  1. Chiar nu inteleg de ce te agiti atat...daca exista persoane care nu te merita,ignora-le,lasa-le in lumea lor mica..Faptul ca dai atata importanta unor "no-name"..ce iti spune asta despre tine?

    RăspundețiȘtergere