miercuri, 3 noiembrie 2010

...mancarea si... vinul bata-l vina...

      Da, recunosc imi place sa mananc, si acuma cand scriu o fac, sunt un gurmand la maxim, sunt un pofticios ce ii place sa ingurgiteze, iar daca in realitate sunt mai degraba un subtirel, in interiorul meu, sunt un obez mai ceva ca Eddie Murphy in filmul ala, desi abdomenul meu e cam "laudat" in ultima vreme:). Ce? Te-ai inecat, aaa pardon n-a fost cu intentie pomenirea:)
    Dar cui nu-i place sa manance bun, ca vorba aia "ca la mama acasa", sa savureze fel si fel de sortimente de mancare, felul unu, felul doi, felul trei, pana ajungem purcei si ne facem singuri "felul". Multi suntem si niste bucatari desavarsiti, altii incercam sa fim doar desavarsiti, si sa terminam tot din farfurie, ca se zice ca asa e frumos nu? Eu stiu sau nu stiu in care categorie ma incadrez? Stiu prea bine, dar o sa schimb si asta, dupa ce ma schimb de hainele de servici, dar parca se aude telefonul, hmmm oare cine o fi, aaa ce frumos din partea ei, e o prietena care ma invita la ea la masa, ufff si eu care voiam sa gatesc ceva bun azi, escalop de bivol:), dar e urat din partea mea sa refuz invitatia si uite asa ma schimb de toate schimbarile din ziua de azi si imi schimb atitudinea de bucatar mini-sef si imi pun pirostriile cu mancarea si trag o fuga de vizita la prietena asta a mea. Sincer nu mi-a spus ce a gatit, dar stiu ca miroase bine, deja sunt plimbat ca in desenele animate pe sus de aromele care mai de care mai imbietoare si ademenitoare ca niste cadane...asa cu Lucian te rog pune frana, aseaza-te cum se cuvine la masa, pune si vinul care l-ai adus, hopa dar l-am adus oare? Oopss l-am uitat la magazin in vitrina cu tot cu pret pe sticla, dar imi reimprospatez memoria si o intreb totusi pe ea: "Mai, tu nu aveai parca o sticla de vin?" Ea da din cap in forma de cruce, adica nici da, nici nu, adica mai mult ca sigur ca nu, daca tot raspunsul e in forma de cruce, inseamna ca i-a venit de hac sticlei...saraca de ea, oare el, vinul s-a simtit bine parcurgand gatlejul celor ce l-au baut si in final au spus "Eu deja m-am ametit!"? Cred ca da...asa ca nu-mi ramane de spus decat pofta buna!!!
    Iar de inghitit in sec sa nu inghititi ca vinul nu e, dar va las dezlegare sa inghititi in demisec...hai noroc!
PS: Recomandare: A se citi acest articol pe stomacul plin cu aer, adica gol-golut ca si golul ce-l va marca diseara Cfr-ul...
Citatul zilei: "Distanta dintre omul onest si mul abil se micsoreaza pe zi ce trece si este pe cale de a dsiparea." ( La Bruyere )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu