miercuri, 17 noiembrie 2010

...nimic special...

    Da mai, si asa e cu saturatia asta de oameni...in ce! Blogosfera isi continua povestea fara dar si poate...cu personalitati, cu pasaje care chiar merita citite dar si cocalari care se infrupta cu rubrica Comentarii ca altceva nu au de facut decat sa defaimeze niste scrieri superbe ale unora dintre noi, si sa-si atarne nulitatea pana si de virgula noastra, dar au si ei un rol pe lumea asta, dar azi vreau sa fiu vesel, pentru ca vesela nu pot sa fiu nu ca as fi de sex feminin ci pentru ca vesela chiar am spalat-o, ba chiar am facut si curat, pentru ca "hoasta" sa fie multumita:), azi sunt mai Lucian ca ieri, ma simt degajat mai ceva ca mingea ce va fi degajata de Tatarusanu diseara si ma voi angaja intr-o serie de zambilici pe post de emoticoane, sau icoane cu rol de iconite pe monitor, pentru ca mai nou sunt foarte monitorizat de unii sau unele ca sa nu zic ca sunt vanat, incat asa de tare ma doare in batjocura sufletul mai ceva ca nisipul de desert ce imi fabrica piatra de la rinichi, piatra de neamt sau Piatra Neamt ca daca ar fi fost Piatra German ar fi jucat in deplasare cu Paris Saint Germain si ar fi fost Pinalti, dar iar incep cu fotbalul de parca nu as fi terminat de dat prea mult in bara...de jos a calculatorului si tot asa, inc-o data mai baieti, cucuieti si v-am spus povestea cu fata babuinului si fata moasei...hai servustok!!!
Citatul zilei: "Arata-mi un erou si iti voi scrie o tragedie." ( F. Scott Fitzgerald )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu