luni, 29 noiembrie 2010

...un La multi ani special...adica dupa 2 zile:)

                                              LA MULTI ANI ALINA!!!
Cu intarziere din cauza traficului de pe blog care in weekend-ul asta mi-a dat cu ceata si nu am putut sa intru deloc, oricum traiti-ar neamul! Dar, stai ce am eu cu neamul tau, doar e ziua ta, in concluzia sa traiesti si tu si neamul tau, la mai mare!!!
PS: Declar pierit, aaa pierdut telefon beraresc pavilian in zona catacombelor dupa "razboiul ciucan" purtat cu mare placere in seara, noaptea si dimineata de sambata spre duminica. Gasitorului i se va da peste cap, aaa pardon recompensa mai substantiala decat substantivul circumstantial de loc, care mod? Aha, am inteles...
Citatul zilei: "Nu-mi dati sfaturi. Stiu sa gresesc si singur." ( Immanuel Kant )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu