marți, 24 august 2010

...alergand dupa somn...

     Azi - noapte ca de altfel si alte nopti nu prea am avut somn, gandindu - ma mult si la faptul ca nebunelu' de Dorin trebuia sa intre si el pe blogul lui sa scrie primul articol, pe care ard de nerabdare sa-l citesc si va recomand si voua sa faceti asta la adresa lui de blog http://www.dorinbivolu.blogspot.com, va trebui sa o rescrieti voi, adresa si sa-l cititi, de fapt adresa lui o gasiti pe blogul meu, asa ca lectura placuta si astept comment-urile si la adresa lui...Da, si dupa cum va spuneam somnul meu era plecat in vacanta, noaptea cu luna ei care am auzit ca era plina, dupa spusele simpaticei Andreea, o problema care am rezolvat-o usor pentru ca am "turnat" luna intr-un pahar si am servit-o sec pana a devenit goala, continuandu - mi periplul nocturn rasucindu-ma pe o parte si alta a patului de zici ca ma apucam de judo cu perna...Incerc sa-mi caut de lucru, calculatorul nu mai voiam sa-l deschid desi am facut - o o data pentru a trimite un mesaj angelic catre cineva si pentru a vedea si daca Dorin nu e in aceeasi stare de zombie ca mine macar da de ne vom bucura reciproc de aceeasi cearcani de dimineata, facand schimb de ei ca si fotbalistii de steguletele fanioane de la meciurile de fotbal, dar Dorin nu era, mesajul l-am trimis, asa ca ma intorc in pat, care parca imi "zambea" ironic spunandu-mi ceva de genul "tot la mine te intorci", zis si facut...
Apropo voi stiti ca cica in State chiar sunt clinici specializate pentru tratarea problemelor de somn?Si cica pentru a merge la clinica trebuie ca o zi si o noapte inainte sa nu dormi pentru a incepe un program special...se pare ca eu aveam sanse mari de reusita pentru ca deja era aproape ora 4 : 30, dar totusi ma gandesc sa iau telecomanda si sa tastez si butoanele ei nu numai tastatura de la calculator, in speranta ca voi gasi nu neaparat ceva interesant ci ceva sa ma adoarma instantaneu sau in timpul cel mai scurt posibil sa dorm ca un prunc cu degetelul in gura sau  macar ca un alcoolist ce a carmolit toata noaptea cu prietenii in parc inclusiv cu politistul de serviciu, un oarecare agent Moldovan. Si incep a butona pe canale, razlet si unul si altul, si nimic interesant, nimic pe post de somnifer mass - media, ma gandeam iar sa deschid calculatorul sa scriu pe blog, dar am lasat-o balta pentru dimineata, dar era dimineata si eu canci somn, dar dintr-o data ochii mei se traznira de tavanul cel intunecos, ce - mi fixa "binoaclele" catre el, si ma uitam si ma uitam si ma uitam pana cand uitam ca ma uitam si chiar uitam de mine...Si uite asa mi-am lasat mintea sa evadeze spre acel plafon al camerei mele ce ma linistea tot mai mult, era asa de bine, incat ma gandeam ca nu cumva sa ma treaca vreo treaba fiziologica sau sa-mi distraga atentia vreun tantar ce ar vrea sangele poporului, dar asta nu avea cum pentru ca  tantarul numarul 1 era deja Basescu...ia de la Basescu...de la Basescu....bine - cunoscutul videoclip ce a facut inconjurul Romaniei, sau vreun vecin care se trezea cu noaptea in cap si era bucuros ca nu mai trebuie sa-si ia basca sa se apere impotriva soarelui dogorator de pe zi pentru ca isi luase noaptea in cap, vecin care sa mai si dea drumul la o muzica instrumentala "placuta" timpanului meu, instrument tip drujba si tot asa...dar spre bucuria mea si a neuronilor care au mai scapat nevatamati dupa noaptea asta intr-un final apoteotic am adormit nu ca un pui ci ca un om ce iubea pur si simplu in acea noapte nu o femeie ci un tavan...asa ca traiasca tavanul, sau cine n-are tavan sa-si cumpere, dar totusi sper ca in noaptea asta mos Ene sa fie mai indulgent cu mine, asa ca ii transmit acuma un mesaj blogosferat si ii zic"Mosule ce tanar esti/ Un somn lin tu ai sa-mi daruiesti/Ca de nu ii spun la a ta nevasta/Ca iti place sa preacurvesti!"
       O zi superba va doresc, iar daca doamnele sau domnisoarele au avut o noapte ca mine, e clar ca azi fondul de ten va fi folosit din plin, iar daca voi barbatii sau baietii ati patit ca mine, voi n-o sa va dati cu nimic ci va veti lauda ca ati avut o noapte de sex salbatic sau ca ati consumat diverse "ceaiuri" pe ritm de Parazitii...
Citatu zilei: Un erou nu este diferit fata de un om normal, numai ca este mai curajos cu cinci minute mai mult (Ralph Waldo Emerson)

6 comentarii:

  1. Si mie mi se mai inampla chestii de genu,dar mai rau e sa fi obosit rau da rau de to si sa nu poti dormii..a si bine ai zis a fost luna plina poate esti ceva pui de lup si noi nu sim....

    RăspundețiȘtergere
  2. cate nopti asemenea...lucrul bun la o asemenea noapte este desfatarea, cum e cand dupa zbucium te trezesti si iti spui "ah, ce noapte, ce chin dulce!", apoi te paste mandria de sine "ah, cate limite pot depasi, cat sunt de profund/a!", apoi te gasesti extrem de creativ/a, productiv/a "ah, cate idei, cate inteleg, cate pot face!".
    lucrul rau nu exista, astfel de nopti sunt necesare ca aerul...

    RăspundețiȘtergere
  3. In cursul uneo noapti atat de lungi si atat de plina de evenimente sa nu zici ca nu ti-a fugit gandul si la mine, ca nu te cred ;)) Aveai timp sa scrii si un roman....sincer eu cred ca ai pierdut timpul degeaba uitandu-te la tavan :))

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa ca si eu am avut cateva nopti la rand in care nu am putut sa dorm da sincera sa fiu nici nu mam uitat la luna sa vad de care e dar poate asa am sa fac oricum cei drept ca sa pot adormi si eu putin cat de cat ma gandeam la cele mai frumoase clipe din viata mea petrecute pan acuma ma rog pe la 5 30 cam as reuseam intr-un final sa adorm dar si cand ma trezeam park aveam ochi de broscuta

    RăspundețiȘtergere
  5. ...recitind, imi dau seama ca noptile astea au nevoie si de un luci..ani..lumina pentru a iesi din anonimat, dar nu oricum ci genial expuse.
    orice s-ar spune, ai talent mai papushoi!

    RăspundețiȘtergere
  6. trebuie sa vezi si partea interesanta a...insomniei.nu doar te face sa te gandesti mai profund la tine si la cautarile tale..ci iti poate oferi ceva ce nu primesti nici cand dormi cu adevarat, nici cand esti treaz si lucid.

    RăspundețiȘtergere