luni, 30 august 2010

...in noaptea de dinaintea plecarii...

      Multi poate veti citi articolul asta cand eu voi fi pe drum spre Iasi...Nu as avea prea multe de spus poate in noaptea asta, in momentele astea, dar stiu ca omenirea, omenirea "mea" mai are o speranta in oamenii mei dragi, nu vreau sa dau niciun nume, se stiu ei, oamenii mei imi insenineaza ziua fie ca sunt aproape de mine fizic sau psihic, oamenii mei, dragii de ei, scumpii de ei, oameni care mie mi-au schimbat cursul vietii, curs care mi-l fac in continuare sa semene cu un curs de apa lina, ce imi cara sentimentele ce le port  lor spre un alt taram, feeric, magic, unde nu am de exemplu problema banilor, unde soarele nu rasare doar daca il platesc, unde cainii umbla si cu covrigi in coada, unde iubirea e in floare, si nu orice floare, ci cea mai frumoasa floare ce nu are nume in lumea mea, e floarea florilor, are un miros nemaintalnit, nu e ca un parfum de femeie, e mai degraba un iz ca in filmul Parfumul: Povestea unei crime, foarte bun filmul apropo, un iz incognoscibil ce ma duce in plimbare spre alte galaxii, universuri, creind de fapt acolo, undeva departe Universul meu, pe care eu mi-l faruiesc si il tin ferecat cu o cheie ce nu are duplicat in lumea asta, si ce nu poate fi deschisa decat de acei oameni pe care i-am numit dragii mei, oameni ce stiu cu adevarat sa-mi deschida sufletul, inima pentru o "autopsie" frumoasa a ceea ce inseamna Lucian in realitate pentru ei/ele....
     Castigatoarea concursului si de fapt unica care a postat un comment cu cea mai cea vara este Panalina, caatigatoare si a editiei trecute, dar poate ceilalti cititori ai mei nu au vrut, nu au avut timp sa scrie, sau poate nu au avut o vara interesanta, ori varianta cea mai "terorista" e ca, s-anume Alina mi-a "sabotat" blogul si a sters celelalte comment-uri ca sa castige sadic acest al 2-lea concurs de pe blogul meu, de aia pana la elucidarea cazului, judecatorul, adica je, moi se retrage sa verifice probele, iar pana juriul, adica tot io va delibera, raspunsurile la intrebarile tale, draga Alina nu vor fi postate pe blog in articolul de azi, ci intr-o zi cu soare:)
     O saptamana traita la cotele pe care vi le doriti va doresc si eu....si nu uitati, unde dragoste nu e, creati-o, desenati-o, colorati-o la mare arta....Termin iar cu un citat din Ionut Caragea, un citat foarte bun...
Citatul zilei: Fericirea este gaura cheii prin care tragi cu ochiul la ceea ce numai visul poate atinge. ( Ionut Caragea )

Un comentariu: