duminică, 22 august 2010

...ziua de dupa sambata si inainte de luni...

      In primul rand, inainte de a incepe al 2-lea articol de pe blogul meu, vreau sa multumesc cititorilor mei, care m-au bucurat mai mult decat trebuie prin prezentza lor atat de vie pe blogul meu, multumesc pentru comentarii si pt incurajari, sper ca alaturi sa facem o treaba frumoasa si de calitate...tot respectul!
      Si iata ca e duminica, o zi in care majoritatea oamenilor se odihnesc dupa o saptamana mai mult sau mai putin plina de evenimente,dar totodata, fara sa vrem gandul ne fuge ca patina pe gheatza de multe ori la o noua saptamana, la o noua dimineatza de trezire cu fatza in alta"viatza"sau tot aceeasi, dar oricum duminica e duminica si fiecare cauta sa-si petreaca aceasta zi intr-un mod cat mai placut.Asadar, azi nu vreau sa va retin mult din pretziosul vostru timp si o sa fac o invitatie la adresa voastra, dragii mei cititori si o sa va rog daca binevoiti sa-mi spuneti fiecare prin 2-3 cuvinte scrise la comentarii cum va petreceti voi ziua de duminica sau cum ati vrea sa v-o petreceti, in compania cui etc, iar eu voi face un clasament al celor mai placute, frumoase, haioase zile de duminica petrecute de voi si il voi posta in urmatorul articol, adica de luni....
    Multa bafta si abia astept sa va citesc...o duminica placuta tuturor....ne auzim...ne vedem...ne citim...



Citatul zilei: Tot ce spui, atat altora cat si tie, sa fie adevarat - iata ceva ce nu poate fi intotdeauna sigur, deoarece poti gresi; dar se poate si trebuie intotdeauna sa fi sigur ca ceea ce spui e sincer pentru ca de asta iti poti da seama imediat.
                                     Immanuel Kant

6 comentarii:

  1. incepu' cu noaptea alba pana la 5 dimineata, cand pe la 9 apoi ma trezii buimaca si cu creerii tandari, frunzarind rapid posta electronica cu zatul de 3 in 1 alaturi, si tigarea intre buze, apoi fugii sa-mi cumpar ceva de-ale gurii, cand pe scari imi dadui seama ca am pus ibricul de cafea pe foc si alergai cu sufletul la gura, deschid cu repeziciune usa si ma arunc in bucatarie si ce sa vezi, nimic pe aragaz...stii doar, ti-am povestit...avui asa revelatia unei halucinatii ce imi joace feste, si razand imi ziceam ca imi bat joc direct de mine...pana acum imi e oarecum clar ce si cum se petrecu' cu ziua aceasta pe care ai numit-o duminica, ca altfel uitasem...viitorul ei nu il pot prevedea insa.
    aa, tii minte halucinatia aceea care mi-ai descris-o cu cele doua fetite gemene, demn de a scrie ceva si despre asta...ca si despre propria ta duminica;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum petrec ziua d duminica 22 august 2010...deja ti-am spus...p drum sau in drum spre Bucuresti. Cum as vrea sa o petrec sau cu cine..,hmm cu cine...Megan Fox evident :)) Duminica placuta tuturor si o saptamana viitoare cat mai usoara!!!
    Living for the weekend http://www.youtube.com/watch?v=w9Azn-gn7NM

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum imi petrec eu ziua de duminica 22 aguust 2010:dupa o noapte pe net pana la ora 4 ma pun in pat si dorm pana la 9 cand ma trezeste tata sa il ajut la ceva :|,apoi pe la 10 ma pun iaras in pat si dorm pana la 1 :).ma trezesc imi fac o cafea si fumez o tigara:| .si cred ca pana diseara o sa fie cam plictisitor:|.diseara la un suc q prieteni si cam asa e ziua de azi :).o duminica placuta in continuare :X

    RăspundețiȘtergere
  4. a poi cum imi petrec eu duminicile..poi de exemplu ma trezesc dimineatza la 12 asa dau cu capu de ceva usa sau asa ca nu vad tare bine cand ma trezesc si no imi sare somnu api s-ar rapid in baie ma balacesc pe toate cele si in urma mea sigur ramane apa :)) asa dupa aia intr-u in frigider si scorobesc pe acolo ceva daca am dat de ceva bun rapid bag la ghiozdan dupa care ragaiesc pe silent sa nu ma auda vecinii ca nu le place muzica data tare si noo ma tem sa nu falsez,...asa ddupa aia s-ar in niste papuci o pereche de adidasi de obicei tenisi da nu emoo din aia naspa de pe piatza asa dupa aia o pereche de pantaloni si un tricou si taio afara api ma uit in jur dau 2 telefoane si am taiat-o la fostbal sau eu stiu la o bere mica mare dupa buget..si uitandu-ma evident la fotbal doar nu ma duc la bere sa ma uit la tv la etno :)) sau naa..dupa care seara mai ma distrez cu baietii mai facem niste nebunii de pe fatza pamantului...mai sunam la niste interfoane mai trezim niste vecini si api merem acas eu evident n-am somn si ma retrag la un film reumatic la computer daca se poate fac si cate o invitatie asa nocturna la mine acasa unei frumoase domnisoare...dupa care sigur iau somn sau defapt ii dau somn ei si apoi iau si eu :)) somn..nifere... noo cam asa se petrece o zi de duminica in cadrul organizatiei alex and friends

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu fac parte din categoria persoanelor care ved ziua de duminica ca o zi de relaxare, de lenevire "de lasa-ma ca sa te las" indiferent daca am avut parte de o saptamana furtunoasa sau nu. Totusi ca sa nu isi piarda din farmec O o zi atat de diferita de tot restul zilelor saptamanii si pentru ca o zi in care nu faci nimic e ca o zi pierduta, mi-ar placea ca in weekend sa fac ceva ce nu reusesc sa fac intr-o zi obisnuita cum ar fi: sa merg la un picnic intr-o padurice racoroasa, sa vizionez un film de cinema pe un ecran enorm, sa incerc ceva nou din numeroasele bucatarii internationale, sa descoper un cocktail nou plin de aroma, sa imi aduc aminte de anii lipsiti de griji facand ceva nebunesc (exemple ar fi multe dar toti le putem personaliza dupa experientele proprii), sa profit cat mai mult de sezonul asta superb (dupa care am sa plang la iarna) si sa ma arunc in...apa (poate fi chiar si direct in cada :P) Dar pentru ca nu am ocazii sa fac nimic din ce visez in oraselul asta mic unde convietuiesc, ma adaptez si incerc ceva nou in fiecare duminica...si de ce sa lenevim in pat intr-o zi asa frumoasa constienti fiind ca la naiba...maine e iar luni :P

    RăspundețiȘtergere
  6. iata si reteta celei mai tari duminici... faceti rost de cateva kl. de un el si o ea. inainte de a se face ziua, zbatetii separat in doua incapatoare vise, puneti cateva grame de dragoste, de pasiune, chiar de sex, cum se face dimineata si vedeti ca spuma da sa iasa, amestecati cele doua continuturi frematande bine bine cam doua ore (e mult, dar daca vreti sa va iasa perfect este necesar acest efort), apoi continutul rezultat astfel imbracati-l, parfumati-l si treceti-l odata prin curtea bisericii, prin biserica, poate fi si una de cartier, cam o jumatate de ora ajunge, dupa care purtati-l cateva ore bune printre copaci, pe aleile unui parc, il puteti aseza eventual pe o banca, ca sa fie picant aruncati cateva saruturi, imbratisari, mai departe il puteti duce la un film sau muzeu sau un teatru sau o opereta, in functie de preferintele gustului d-voastra, daca vrei si aveti posibilitatea purtatii si cateva ore prin afara orasului, eventual la un picnic, oricum spre seara refugiatii ori intr-un parc ascuns privirilor, ori in camera casei lor, dupa gust, si mai adaugati cateva grame de dragoste, pasiune si sex, la final asezati deasupra umarului lui fruntea capului ei...Se serveste fierbinte. Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere