joi, 26 august 2010

...ratacind cu Noaptea in noapte...

         Eu si muza mea....care la ora asta e o musca ce nu are somn ca mine, si ce isi face jocul pe monitorul meu cu ecran "platfus", noi 2 si cineva acolo departe ce mereu in inima mea e aproape,  pe post de maestru de ceremonii, un adevarat MC al blogului meu...Daaa, noaptea cu nalucirile ei mi-a dat tarcoale, acuma ce era sa fac, am chemat-o la mine inauntru, in casa, in apartament, in camera mea si ne-am "pus" la povesti...Luna era si ea pe "felie", repede si ea ca o tata de aia ce vrea sa auda stirile la Radio Sant si sa le transmita spre dimineata mai departe majestatii sale, Soarele care rasare sa preia stafeta zilei. Si eu in pat, iar noaptea pe celalalt pat incepeam sa ne zicem una-alta, eu o laudam ca ea este un sfetnic bun mintii mele, ea nu avea chef si imi raspundea "bla-bla", ca cica oamenii nu o mai "apreciaza" la adevarata ei valoare, iar eu o contrazicem si ii spuneam ca sunt fanul ei in continuare, cel putin pana incep serviciul, pe 1 septembrie, pentru ca eu tot timpul i-am fost alaturi, si tot cu ea, cu noaptea planuiam sa castig reduta problemelor ce se iveau in ceea ce se numeste viata, si tot cu ea petreceam alaturi de cei dragi clipe de neuitat, asa ca ii spuneam ei sa nu mi se "ridice" sa-mi spuna ca nu se mai simte iubita si apreciata si ca Ziua, i-a luat oarecum fata, pentru ca ea, Noaptea va ramane mereu ceva special, mereu intr-un spatiu magnific universal, ea mereu va veni indiferent de circumstante, indiferent daca vecinu' isi va aprinde lumina in casa, facand ca misterul ei darknescian sa fie invaluit de lumina, sau daca temperatura de afara o va face mai mult sau mai putin placuta, Noaptea va ramane aceeasi stare de sprit pentru mine, voi gusta din ea si o voi trai de fiecare data cand voi avea ocazia iar Ziua sa nu fie ca o transfuzie de sange mult peste masura indicata si sa ma faca sa inchid "garajul"de creier si sa trag"obloanele" de ochi incat sa nu o mai intampin pe ea, la modul cum trebuie sa fie primita o asemenea "personalitate" intitulata simplu Noapte...
Si dupa ce i-am spus astea, parca i-a mai revenit "zambetul" si era tot mai "neagra" de "bucurie" , dar totusi nu se "arata"cum ar trebui, tinea in ea bucuria, pesemne o pastra sa o "arate" Zilei cand se vedeau la "pragul" predarii stafetei ca vezi Doamne s-o "oftice"...uofff, cat "razboi" si intre ele, DUMNEZEU le zambeste de sus amandorura...
    Da, eu o intreb totusi daca nu are somn,  ca i se apropie ora de "culcare" iar ea imi zice "Dar ce crezi, ca am venit la tine ca sa dorm? Am venit la tine ca imi esti drag si ca am vazut ca ma "apreciezi" mai mult vacanta asta fata de celelalte"...i-auzi, zic eu...asa e...dar  stii ceva acuma chiar ma "invita" somnul la un pahar de poveste, asa ca nu stiu cum sa-ti zic, dar I poop you din mers si in plus d-na Ziua iti cam face cu ochiul asa ca hai ia si bancul cu albine cu tine si fa cumva sa ne fie dor de tine pana ce pleaca Ziua la culcare...si nu fi nervoasa si sa-mi lasi vreun pui de intuneric prin casa ca ma supar pe tine si peste cateva ore tot la mine te intorci, si cine te mai abureste frumos apoi...eiiii...hai fi buna si spune-mi Noapte buna...te-am pupat si pe tine si pe Luna....serios, nu e o gluma....
Citatul zilei: Persecutia este prima lege in societate, pentru ca este intotdeauna mai usor de a suprima criticile, decat sa le infunti. (Howard Mumford Jones)

3 comentarii:

  1. ai facut o apologie a noptii! ai personificat-o si ai transformat-o intr-o buna prietena intima, ba mai mult, in imaginea unei femei iubite, ce-si intinde parul ei lung si brun peste trupul tau mangaindu-te, alintandu-te, geloasa pe o alta femeie de data aceasta cu parul balai, ziua...:))
    noaptea, sfetnic bun, ziua, uitarea de sine.
    iubeam si eu noaptea de mult, dar nici ca as fi putut-o exprima astfel...
    gata cu aprecierile, pentru ca ajungem ca dorin sa spunem "Nu ma luati cu dulcegarii ca s-ar putea sa ma acriti" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fain ai descris in cuvinte ..... mie unu imi place enorm ceea ce ai scris... si eu iubesc noaptea da nu pot sa o insel nici pe domnisoara "zi"da parca noaptea mi mai draga...ai timp sa te gandesti la fel si fel,mai ales daca ai si o musca care ti se alatura gandurilor tale uneori si o musca iti da idei....

    RăspundețiȘtergere
  3. e prea tare la tine noptile sunt o secventa dintr-un film iar filmul este viata, mia placut si imi place cum ai descris aceasta secventa imi place la nebunie cred ca ai putea scrie un roman cu toate noptile astea la un loc

    RăspundețiȘtergere