duminică, 26 decembrie 2010

A cantat prohodul...

    Si azi au murit...cine mai? Ele, conturile, nu alea din banca ca alea nici nu s-au nascut, ci cele de "cartea fetei" sau "fata de carte" ca parte cred ca am, sau cum s-o traduce, plus alte surori de ale facebook-ului gen tagged, twitter, dar nu le mai dau nume ca le fac reclama degeaba, si astia de la AdSense vor numai pe ei sa-i promovez:). Asa ca sa fie in vesnica lor pomenire, nu ma mai cautati pe site-urile astea, va las pe voi sa va pozati in facebook si sa vorbiti in ferestre mici, ca eu am preferat sa-mi inchid fereastra ca ma tragea curentul de la voi si nu vreau sa contribui si eu la plata lui, si sa va puneti intrebari de alea scoase de la naftalina mucegaita de pe net in care sa va amuzati copios, ca ati mai pus-o de o gogoasa azi, dar ceea ce nu stiati e ca gogoasa aia era stricata si o sa va doara stomacul, si nu e de la ras ci de la rasul meu perfid care vi l-am transmis intr-un borcan de gem stricat, ma bucur ca nu mai sunt in aceasi oala, eu prefer sa ma duc sa mai bag o oala de sarmale in mine, fara suparare fata de persoanele dragi care au cont, eu am refer la turma care nu are ce face si pozeaza in oite sau berbeci facebook-iste/isti.
   Imi facusem si eu cont ca deh...in speranta ca deh...ca va fi deh...dar m-am lamurit...e o natura moarta acolo pe care unii dintre voi vreti s-o colorati, dar in zadar va fortati ca nu iese nimic, asa ca goodbye, la revedere, hasta la vista baby, pe mine ma gasiti aici pe blog, de bine de rau, sunt eu cu mine si cativa dragi mie care ma citesc, nu am nevoie de mai multi, v-am pupat crestineste cu o palma pe spate in stil Jiorj si va zic bafta la cucerit poalele facebook-ului ca piscul e ceva ce e semet pentru voi si pe post de icoana la voi in casa...si nu-l veti atinge niciodata...auzi tu, site de socializare, uitasem ca sunt un antisocial cedry2k-ist...
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu