luni, 27 decembrie 2010

Uofff netule netule...

     Fara dar si poate, internetul isi are rostul lui, dar ce te faci cand el nu te mai "iubeste" si "fuge" de langa tine de exemplu, cand tocmai aveai o discutie cu cei dragi pe mess si nu-si mai revine, "picand" si "razandu-ti" parca in fata ca nu l-ai apreciat la adevarata valoare, dar nici eu nu m-am lasat mai prejos si am coborat niste draci din podul blogului, aaa pardon a blocului ca ceilalti erau ocupati cu niste inegerasi la o partida de impartit oameni pe Pamant si le-am dat satisfactie la draci, de se umflau in ei, nu mai puteau de ei, erau regi peste mintea mea si cu un deget pe sus din jiltul lor tot chemau la apel neuronii mei sa le ia"capul"...ce calai, dar dupa o noapte de somn inmuiata in vin si pe la 12 ziua cand dracii erau plecati cu pluta de la sticla de vin si o ardeau la zeama de varza, el, tocmai el, internetul isi revine, eeeee deja il iubeam iar, si il mangaiam, mai ales cablul de retea, il luam si il conectam ca la Avatar si ne reluam ciclul vietii, ca cel primar, gimnzial si liceal l-am terminat...de baut.
    Oricum eu nu prea am fost adeptul internetului si a mess-ului in genere, sistemul m-a facut asa, eu sunt genul clasic, care imi place sa le trimit biletele si scrisorele celor dragi, am ceva cu scrisul, imi place genul asta de exprimare, exprimare libera, chiar daca cateodata mai ating coarda sensibila, vorba Parazitilor, e frumos sa scrii, sa ai pentru cine sa scrii si daca se va inchide iar netul, o sa-mi fac un blog intr-un caiet, dar nu jurnal...de stiri, ci unul special in care voi dedica ganduri alese pentru cei dragi, dar cum nu se va inchide internetul, ci va ramane mereu deschis, poate doar magazinul unde se gaseste internit se va inchide, nu voi mai face nici jurnal, asa ca internetule promit ca am sa fiu cuminte, doar mi-am facut parul intr-o parte, fara tepi:) si am sa te cinstesc pana la adanci batraneti, asta ca sa nu imi mai inchizi usa in parul din nas...asa ca esti cel mai tare si sa fi iubit de toti si toate!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu