duminică, 12 decembrie 2010

...chatuind cu frigul...

       Fara dar si poate nu am scris de ceva timp duminica pe blog, dar acuma iata-ma pe post de postator in posteriorul blogului si incercand a mai delecta tastatura si cei cativa care ma citesc cu un zambet, doua si un pahar de vorba culeasa din gradina gradina mintii mele. Vreau a spune ca inafara de peisajul si cei dragi care imi place sa-i am alaturi in perioada asta, nu prea sunt un fan infocat al anotimpului iarna, mai degraba sunt un fan inghetat al acesteia, desi am cochetat mult cu frigul, mai ales in perioada cand am avut si am meciuri de fotbal, diverse probe de atletism si nu stiu cate concursuri si antrenamente la care am participat personal sau cu elevii etc. Ceea ce vreau sa subliniez e ca iarna pentru mine e refugiul in barlog, la caldura, fara frig, urasc frigul ca mai toti de altfel, scuze eschimosilor si eschibabelor, dar frigul parca iti ia mintile si ti le baga la frigider pe post de carne congelata, chiar si acum stau in pat si scriu, iar frigul sta pitit, ori pe langa geam ori pe jos si alaturi de curent sunt ca 2 hiene care vor sa ma insface, in loc sa-mi fie ca 2 caini credinciosi stapanului si sa se bucure ca i-am lasat in casa, in loc sa-i tin afara la"caldura", ei ce fac, vor sa se asterne sub pielea mea, pe oasele mele, ca eu sa mananc la pranz reumatism pe paine, rinichii mei sa fie pusi la grele incercari si poate donati sau prajiti la cina, iar nasul sa se sufle singur, pentru ca mainile mi-ar fi inghetate, dar stiti ceva, nu-i dau satisfactie, ca eu trebuie sa fiu mai tare ca el, si el sa asculte sa plece in alta parte, asa ca sus paharul de tuica si good bye d-l Frig la d-na Frig, ca deh, poate vreti sa concepeti si voi un Frigulet pe frigul asta, ca deja imbatraniti si va trebuie urmas, na hapciu, am stranutat, inseamna ca am dreptate:). Servusss!
Citatul zilei: "Cateodata soarta noastra se aseamana cu un pom fructifer in timpul iernii. Cine stie cu siguranta ca acel copac va inverzii si va inflorii dupa trecerea iernii, dar speram din toata inima...simtim acest lucru." ( Goethe )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu