marți, 14 decembrie 2010

...pentru cea care vine cu trenul din Franta...

       Se pare ca ma paste sau ma craciuneste si pe mine o raceala, nu stiu daca se naste in mine sau am luat-o la pret redus de la cineva, noroc ca s-a invitat timpul, care se zice ca le vindeca pe toate, dar numai pe el insusi nu, asa ca pana atunci o s-o dreg eu cumva cu un pahar de tuica, aaa pardon de ceai cu difuzie ca din ala cu infuzie nu mai aveau la farmacie. Mda, odihna azi, relas, nimic special, vacanta se asteapta ea pe ea, ca eu nu o astept ca oricum stiu ca vine si impinsa de la spate, ca de la fata nu-i place, pentru ca fata vrea sa fie prezentabila, ca cica vrea sa fie frumoasa de Craciun si anul Nou si daca se poate si rosie...in obraji ca sa-i aduca noroc, da da da, rap rap rap si zanc zanc zanc toata lumea vorbeste de sarbatorile si de vacanta de pe lumea ailalta, aaa ooops dar ce sa fac daca lumea asta e ocupata, si s-au facut rezervarile:), dar eu ma refer aici la o alta lume de fiecare de noi aleasa poate, un taram pe care mie imi place sa-l colorez, sa-l desenez, sa-l aleg, sa  ma minuneze el pe mine si eu pe el, asta in speranta ca nu-i alterez existenta cu prezenta mea, o lume in care sunt poate doar eu si cativa dragi mie, alesi pe geana lui Geona, o lume "miri-fica", cu un peisaj "miri-fiu" in care vacanta e vacanta chiar cand trebuie sa fie vacanta, asa "ca virgula cadrul;)" il am, persoanele le am, imi mai trebuie doar un vehicul sa ma duca pana in Copou la Master, aaa pardon again asta era din alt film, asa ca revin si spun ca am nevoie de un vehicul care sa ma duca pe acel taram si poate fi si rustic, dar apelez la Mos Craciun sau la varul sau de pe 7 ianuarie si ii cer imprumut sania cu reni, ca sa-i fac pe ai mei meseni, acei iubiti prieteni prieteni prieteni...
PS: Revin spunand ca vacanta e mica, ca cea mare nu prea mai scoate glume bune.
Citatul zilei: "Da Doamne sanatate, ca belele curg." ( Proverb romanesc )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu