vineri, 31 decembrie 2010

...cu sfarsit pentru un nou inceput....

     Cum??? Chiar se sfarseste anul 2010??? Mars!!! Ei, da lasa ca o sa mai vina inca o data anul trecut, ca anul viitor o sa vina anul 2009, ca anul 2008 a fost azi, dar gata cu jocurile de cuvinte pe anul asta, numai de astea ai avut in cap pe blogul asta mai Lucian, nimic serios, numai giumbuslucuri si caterinca, dar lasa ca la anul promit ca o sa ma apuc de scris chestii serioase, dar ce inseamna chestii serioase pentru voi? Hmmm, oricum nu vreau sa fac ca altii si sa incep sa fac urari de aia, de aia, de aia, dar chiar simt nevoia sa multumesc celor care m-au citit, altii in fiecare zi, altii mai rar, le multumesc foarte mult si celor care au bagat comment-uri, in special Alinei din Iasi si lui Alex din Viseu care nu numai ca m-au citit des dar comment-urile lor au fost frumoase, tot respectul pentru voi, pentru ca de ce sa nu recunoastem, trebuie sa ai ceva rabdare sa-l citesti pe 'ebilul colebilul de Lucian, daramite sa mai bagi si un comment, sper sa o mai faceti si la anul asta in cazul in care nu v-am plictisit, dar va pup acuma in....:) ca sa ma cititi si la anul, si mai sunt cativa, nu mai dau nume, care cred ca m-au citit cu placere, sau cel putin asa imi place sa cred, iar tuturor celorlati, de ai mei ce sa va zic...tot ce vreti voi si celebra urare ANI MULTI LA!
    Eu ma duc sa ma spal la fata, poate ma si schimb de ea ca sa nu cumva sa ma prinda Anul Nou cu aceeasi fata de Pastele de pe 25 decembrie, nu de altceva, dar nu e frumos asa, si iar primesc observatii de la cineva drag mie, oaaaaaa cat stii tu sa ma faci barbat:)!
   Astea fiind zise nu mai adaug nimic, pentru ca si acest nimic are si el poate Revelionul lui, cum si blogul meu poate sarbatoreste cu alte bloage, si calculatorul sarbatoreste cu alte calculatoare, internetul sarbatoreste cu alte interneturi si spre "bucuria" noastra se va lua curentul si el va fi cel care va rade de noi si va sarbatori cel mai tare!
   Gata vorbaria, vorba aia "Vorba multa, saracia lui Cornel Dinu!", cum care Dinu, Dinu fostul fotbalist si antrenor, iar ma iau de fotbal si termin cu golful si iau crosa lovind in "mingea" specifica pe care scrie 2010 si fac loc "mingii" noi numite 2011 care vom vedea cum se va mai rostogoli pe platformele vietii noastre, asa ca NOROC!!! Cu accentul pe care-l vreti, ca eu il stiu pe al meu;)

Un comentariu:

  1. Da, da, multumesc aidoma. Multumiri ii adresez si eu lui Adrian fara de care nu as fi stiut ca le am cu slovele...
    Jos palaria si tie si mie si bivolului si la mai multi ani!

    RăspundețiȘtergere