miercuri, 29 decembrie 2010

...o bila neagra sau nu la bilant....

    Se sfarseste anul, oamenii incep sa faca bilanturi peste bilanturi, se intreaba oare daca anul viitor va fi mai bun sau mai rau ca anul asta si tot asa, fara dar si poate pentru multe lume nu a fost un an grozav, sau cel putin asa cred, chiar si pentru mine a fost un an foarte oscilant, cu de toate, dar cam neplacut in mare, ca neplacut in munte a fost anul trecut, desi am reusit cateva miscari notabile pentru existenta mea, dar oricum ar fi fost anul ce remarc tot mai mult e dezumanizarea omului, trece vremea, trece vremea omul se parsiveste pe zi ce trece, omul devine tot mai egoist, omul vrea ca totul sa-i cada din cer, dar cel mai mult ma deranjeaza prietenii, as baga o vorba noua, "Cine nu are prieteni, nici sa nu-i vrea", poti sa-i ajuti, si cu bani, lasandu-ti in portofol doar un bilet de tramvai ca tot un drac e, interesul e interes, la fel cu sprijinul moral din partea lor, da ma bucur totusi ca am reusit sa adun cativa la sfarsit de an, cativa prieteni care ii am la suflet si pe care o sa mizez in continuare, unul si cel mai vechi, cel mai adevarat si de departe si cativa din tara, mi-e de ajuns.
  Cu fetele iar e mult de spus, dar de fapt nu vreau sa mai spun nimic de ele, multe nu merita atentia me, nici macar sa le pronunt numele, dar le doresc tot binele ca din pacate sau din fericire nu sunt si nici nu o sa fiu ca ele, dar intr-un final am terminat si anul asta bine si la capitolul asta.
   Ceea ce a durut si doare poate si va durea pe toata lumea mereu au fost banii, vesnica poveste, dar mereu va fi asa, mereu vor fi nemultumiri, si tot asa, bla bla bla.
  Nu prea sunt eu cu bilanturile publice, prefer sa le fac in intimitatea mea, despicand si forand la ce a fost bine si ce a fost rau, tragand linii, nu pe nas, mai degraba cerculete si dand solutii pentru anul ce vine,dar am preferat sa zic si eu 2 cuvinte de anul asta pe acest asa-zis blog.
  O saptamana frumoasa in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu