sâmbătă, 25 decembrie 2010

Merry blogxmas...

      Salut bloguletule! Ce mai faci? Esti chiar tu? Pai am crezut ca ai plecat si m-ai lasat in paragina pentru ca deja incepeam sa rasfoiesc pagina dupa pagina din postarile vechi si ma gandeam unde ai fugit, de ce ai fugit, cui i te-ai daruit, daca ai capatat alta culoare si o alta parola, dar totusi stiam ca nu lasi tu la o parte 4 luni de convietuire, de suportare si nesuportare reciproca, de iubire, de ura, de comment-uri placute si mai putin placute, de zilele cand erai vizualizat de peste 40 de persoane si de zilele cand abia iti calca cineva pragul facand pe cei de la Trafic.ro sa ma bage la rubrica Alerte, dar tu de cand te-ai nascut din august ai stiut sa accepti orice slova de a mea, orice feeling, orice traire, orice sentiment, dar uite asa cum suntem, eu cu tine ne ducem crucea, fie ea grea sau nu, dar suntem niste parteneri pe viata foarte buni si mergem inainte cu sau fara claxon in fata persoanelor din fata noastra, cine e cu noi, e cu noi, cine nu e cu noi e impotriva noastra, asa ca la sfarsit de an si fara creasta, pe o masa si rupand tasta dupa tasta, cumincior si cu umeriii pe teasta:) iti impartasesc ca esti in viata mea cea fasta, si iti doresca o vacanta plina de mine si foarte vasta! Pfuuu asta e rima sau naspasta?
   V-as zice sarbatori fericite, dar eu sarbatoresc pe stil vechi si cateodata pe Still Dre cand sunt prea high, asa ca...ce asa ca?...Asa ca si gata...In ce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu