marți, 28 decembrie 2010

O brad gol...si candva ai fost frumos...

    "Da da da...si ne ghiftuim si bem ca purceii, ca cica asa e de sarbatori, dar mie imi place oricand sa mananc, doar am mai zis-o", ooopsss asta era continutul unui sms ce trebuia sa-l trimit cuiva pe fumul ce iese pe hornul din casa si sa-l ia mos Piturca si vad ca i-am gresit destinatia, sms-urile astea se baga pana si pe blog, bine ca nu am minute, ca m-am saturat de alea 3000 care mi le-au dat astia de la "portocala" doar ca sa trec pe"ecologia lui Cosmo", nu de altceva dar mie imi place culoarea dragostei mai ales in ultima vreme, asa ca voi trece pe Voda... prin loboda poate ca virgula Conex e si firma de vopsele, dar vad ca vorbesc in limba chineza chiar si pentru mine, dar bine ca a trecut si Craciunul, ca sa pot fura din brad si ultimele bomboane ce imi bucurau Bucuria stomacului si ma faceau sa beau apa asa multa incat ajungea si pentru cineva drag care nu prea bea apa:), dar bradul mai vrea sa stea in casa mea, ca cica vrea sa fie "striptizat" de tot de mine, dar totul pana la zapada falsa, asa-zisa vata care o iau numai daca ma dor urechile sau sa fac pe "jemecherul de serviciu" si sa zic ca am hands-free cu zapada in ureche ca sa fiu in trend ca in tren am fost acum cateva zile, si nu ma las pana nu "dezbrac" tot pomul de toate bunatatile asa incat la Anul Nou colindatorii cand imi vor calca pragul, ca eu in timpul asta imi voi calca camasa sa se simta ca in padurea de brazi la mine in casa, totul natural...ce beteala vreti mai? Nu ati baut destul zilele trecute incat in loc sa va uitati capul la "Memento-ul" respectiv, va-ti uitat geanta cu acareturile specifice unei femei ce se respecta, Doamne ce Gosser esti femeie, de aia no more bete-ala, gata pana la Anul Nou sedeti cuminti acasa ca nu cumva sa va prinda 2011 in buzunar ca pe pomul meu de Rusalii...dar gata hai la mancare iar, ca am ordin ca trebuie sa ma ingras si daca sefa zice, trebuie sa ma conformez la apel...de beep si mesaje romantioase ala bloggeru' din mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu