joi, 13 ianuarie 2011

...alina-a-r-e...zambet...

           Ciuc...pentru unii o bere, dar pentru mine o mai mult decat prietena cu care mereu ajung sa vorbesc chestii serioase si cu care rad mereu, deschis, fara porti incruntate ale inimii, unde sprancenele sunt mereu ca emoticoanele zambarete de la mess. Sunt multe de spus de persoana asta, draga mie, ma refer ca mereu a fost aproape de mine, mai ales in multe momente grele ale vietii mele, finalizate tot timpul cu un zambet curat si zicand "Ai bai Muj...!". Fara dar si poate vreau sa subliniez in acest articol faptul ca atata de mult pot rade cu femeia asta, n-ati vazut asa ceva, ras de zi, ras de noapte, ras de dat afara din localuri, ras de plans, ras de mine, ras de ea, ras de rasetele altora, ras de ras etc. Adevarul e ca ne integem bine la paharele de vorba la care ne vedem, si apropo azi nu e ziua ei ca s-o periez, ziua ei a fost pe un 27 cand Mujul si-a scos "nari pe flacari" sau "flacari pe nari":), deci ziua ei, in niciun caz, poate o fi noaptea ei si nu stiu eu, si de periat nici nu vreau si nici nu pot, ca ei ii place peria cu dinti de fildes sau poate periuta de dinti:), iar eu am acasa numai perie cu dinti de lapte...praf, oricum chestia e ca m-am trezit si aseara in timp ce eram treaz si azi-dimineata la fel, zambitor si cu gandul la cateva persoane cu care eu rad mult, si le-am luat pe toate, care toate? Pe persoanele dragi mie, bineinteles si le-am bagat intr-o urna ca la 6 din 49 si am extras numai o ciuca, aaa pardon numai o bila din mintea mea si aceea era "asta" cu "ai bai Muj!":) si asa am hotarat s-o trag dupa mine cu tot cu rasul ei colorat sau flegmtaic tip "mda" si s-o astern pe "riviera" blogului meu, bucurandu-ma inca o data si apreciind-o ca imi este alaturi mereu si mereu cu acelasi zambet incontestabil...cu respect pt domnisoara A.

Un comentariu:

  1. despre care ciuc..a e vorba ca gelozesc amu...:))
    deci, in dimineata asta eram nu numai ca indispusa, dar nu aveam asa chef de lume, nici sa nu o vad in ochi si aparu iar muj aista - o cutie cu surprize - si muji of course un zambet pe a mele buze...
    are un suflet omul asta!!!
    Multumesc om!

    RăspundețiȘtergere