duminică, 23 ianuarie 2011

...joaca de fot-bal-vo-lei prieteneasca...

      Parca nu am mai vorbit de mult timp de sport nu-i asa? Ei, azi am sa vorbesc un pic despre iesirea mea cu prietenii la un...volei, stiti voi, sportul ala de echipa, cu mingea "rotunda", fileu etc. Asa ca in timp ce Tiriac cu trepadusii aia de miliardari vanau porci mistreti la Balc, ca Mistretu' de la Carcotasii era dus cu Gainusa, aaa cu pluta dupa Huidu, eu cu my friends am pus-o de un volei de zile mari finalizat cu un joc de minifotbal, tot mixt ca si volei-ul unde fetele s-au ridicat la inaltimea asteptarilor, ale cui asteptari? Aaa, ale mele sau ale lor? Ok, atunci ale lui Viorica:) Bun, astfel dupa ce am strigat adunarea prin goarna sms-istica in timpul saptamanii, 11 insi si "inse" s-au prezentat la adunarea lotului, erau oameni de peste tot ca la Balc, din toata tara si nu numai, avand si "stranieri" in lot. Dupa o incalzire in prealabil, am dat drumul la "caini", adica la joaca, jucand 4 seturi, scorul in final fiind de 2-2, ceea ce insemna ca trebuia sa dam un set decisiv pana la 15 puncte sa vedem care e castigatorul, si cei care trebuiau sa dea masa de la Balc-Alilla, asa ca in loc de volei am dat-o ca decisiva pe joaca de fotbal, tot mixt, 5 baieti si 6 fete, amestecati unul si unul ca zaharul in cafeaua ce a baut-o Alina dimineata:), scorul luand proportii din primele minute, astfel ca in jumatate de ora de fotbal sa fie o ploaie de goluri, ca goale nu erau:), spre deliciul fanilor care delirau in tribunele...goale, asa ca dupa alergare, volei, fotbal, sudoare sau nu, si de departe starea de bine, zambetul care era prezent pretutindeni ne-am luat catrafusele si am plecat, nu ca voiam noi, ci pentru ca venise portarul sa ne dea afara...frumos si nu pentru ca nu mai voia sa ne lase sa ne jucam ci pentru ca ningea asa frumos (aici mint, ca numai ningea cand am iesit:), si am mers cum se cuvine, fiecare la un suc, o bere, un viert fiert, iar altii la o salata ala grec, poate chelnerul negricios era grec, ca salata era romaneasca, dupa placerile fiecaruia, unde am continuat sa ne amuzam si sa povestim cum a fost miscarea in sine, promintandu-ne unul la altul sa ne vedem si sambata viitoare la aceeasi ora, acelasi loc, aceleasi persoane numai la Acces direct:), asa ca tineti aproape, sau mereu aproape dar niciodata acolo!
   Aloha!

Un comentariu:

  1. deci cand Muj anuntase ca ne va aduna pe toti pe un teren ca sa ne aratam talentele de sportivi nu credeam ca chiar asa va fi. si le-am aratat...unul facea jongleuri cu bratele si dansuri erotice cu plasa, unu' se trezea cu o minge puternica in spate sau in cap sau drept in fata, una se trezi cu unghia la 180 de grade si tot asa...fu o experienta faina...
    multam!

    RăspundețiȘtergere