vineri, 21 ianuarie 2011

...las-o in rinchi "fasoliti"...

     Ieri dimineata ma dusei la medic sa imi fac o ecografie abdominala, pentru a-mi consulta organele interne, asa ca dupa un telefon pentru programare in care mi s-a spus ca nu trebuie sa mananc cu o seara inaintea ecografiei dupa orele 18 (carnatii au stat suparati in frigider, nu mai zic de cus-cus-ul care se voia incins in ulei si linsat cu niste muraturi de la mama...yammy), m-am trezit dimineata chiar fresh si nu ca un bondar, hotarat sa merg sa imi verific in primul rand fasolele, aaa pardon rinichii, ca asa am invatat in scoala generala, s-anume ca rinichii seamana cu 2 boabe de fasole, fasolea, hmmm, alta pacoste merindeasca pe plaja stomacului meu, dar nu azi sau azi nu, deoarece sanatatea e pe primul loc, ca locul 2 si 3 sunt ocupate de locul 1. Buuun, zis si facut, m-am spalat, m-am imbracat si am luat-o spre centrul medical, unde trebuia sa fac ecografitti, aaa ecografia, care era programata la 8:45 dimineata. Ajung eu mai repede, ca orice profesor punctual care ma respect, sunt chiar primul sosit, dar totusi al 3-lea servit, venisera intre timp niste batranele, pe care tot ca un om ce respecta persoanele varstnice, le-am lasat inaintea mea, si dupa aceea imi veni si mie randul...sa dau coltul...la stanga, unde ma astepta doctorita si aparatura, aparutura moderna, la care eu vazand-o, dupa un "buna dimineata!" scurt, fac o gluma nesarata, ca era mai mult dulce dupa marul mancat in seara anterioara dupa ora 6, ahaaa deci trisasem cu mancarea, sa vezi acuma ca se va vedea si codita de la mar si cotorul pe monitorul aparaturii, ca il devorasem la ce foame aveam:) si ii spun doctoritei mele de familie (chiar, ce titulatura are "doctor de familie", dar suntem rude si nu ne cunoastem? Alo mama, spune-mi si mie, ca poate asa nu-mi ia bani:) urmatoarele cuvinte: "Aici e cabinetul stomatologic unde ati pus si desene animate pe monitor pentru a mai alina din durerea pacientilor?", iar ea imi raspunde zambind: "Da, dar pentru dumneavoastra avem numai filme horror". Inghit in sec, dandu-mi seama ca gluma doctoritei a fost mai nesarata ca a mea, doar ea mancase, banuiesc cu o seara inainte mai mult dulce decat mine, poate chiar mai multe mere si ma gandesc cum va decurge procedura in sine. Ok, trecand peste asta, dansa imi zice sa ma asez in pat pe spate, eu deja ma gandeam ca oare atunci cand a zis despre filmele horror, oare nu s-a referit la alt gen de filme? Hmmm, nu o sa aflu niciodata poate:), si incepe sa imi aplice pe abdomen un lichid mai gros, vascos si rece intinzandu-l pe toata suprafata abdomenului meu cu patratele in forma de saci cu grasime:). Fara sa imi dau seama deja se turna un filmYYY:), si ia un aparat ce semana cu foen-ul lui bunica, foen care-l plimba pe burta mea, realizand un patinaj artistic de senzatie, atat la tehnica cat si la imprsie artistica, si incepe sa-mi spuna ca stomacul e ok, ficatul la fel, imi spune apoi sa ma intorc cu fata la ea, apoi cu spatele, deci "variatia" era in mintea ei de doctorita cu stetoscop si minijup:), ajungand si la "fasolele mele", unde la stangul imi gaseste niste nisip, probabil de la mare, din vara asta cand am fost cu nasul, nu cu ala de tren, ci cu ala mai nebunel asa de felul lui, si o mica piatra la rinchiul drept, cred ca era ponce, tot e de bine, ca o s-o iau si o sa i-o fac cadou iubitei inscriptionand pe ea numele primei iubite de la gradinita, ca a 2-a era la grupa mare:). Deci, lucrurile nu erau grave, sa necesite interventii chirurgicale, dar nici de neglijat, mi-a dat un tratament pe care incepe el, tratamentul sa ma urmeze ca un guru ce sunt pentru el, nu invers, adica sa-l urmez eu si ca si concluzie finala, pot sa zic urmatoarele: "Deh, ca nu am murit, deci blogule trebuie sa ma suporti in continuare!"
    Weekend "tucalp"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu